Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Leesvoer voor net bevallen zus

Zus is bevallen van nr 3 en is desperate seeking als het gaat om leesvoer. Moet (met uitroepteken) makkelijk, fun, romance (aangezien zoals ze zelf zegt er weing romance is met 4 hechtingen en lekkende borsten). Jill Mansell en Marian Keyes kunnen bekoren, Kinsella niet. Moet dus bovengemiddelde chicklit zijn of net niet meer chicklit maar nog wel bovengemiddelde romance en fun, aldus zus. O, ja en in het Engels. Aangezien ik al twee dagen mijn hoofd breek. Iemand een hele goede tip? Genoeg te vinden op amazon maar of het ook leuk is....

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Heel leuk

vind ik boeken van Katie Fforde. http://www.katiefforde.com/

Knap hoor

net bevallen, drie kindertjes, en tijd om te lezen
Die begint meteen al met de kunst tussen de bedrijven door tijd voor zichzelf in te ruimen.

Bromvlieg

Sarah may: the rise and fall of a domestic diva

..sluit ook mooi aan bij de levensfase van je zus.

Ze heeft er meer geschreven, deze gaat over een wijk in de UK waar iedereen hoopt dat zijn kind op de goede school komt (catchment area gedoe), en verder alle moderne gezin- en carrieretoestanden...

Ff kort omschreven.

Recensies waren lovend.. heb het zelf nog niet uit.

Massi Nissa

Massi Nissa

13-06-2010 om 14:26

Emily barr

Die is echt leuk. Romantiek, altijd een exotische locatie met veel authentiek aandoende details en altijd iets van een geheim of mysterie. Een soort reisverhaal-detective-chicklit. Ik grijp naar Barr als ik wil ontsnappen.
Groetjes
Massi

Lou

Lou

13-06-2010 om 15:14

Eten bidden beminnen

Van Elizabeth Gilbert vond ik wel smullen. Makkelijk, grappig, en toch niet leeghoofdig. Gewoon lekker leesvoer.

toja

toja

13-06-2010 om 16:41

Even denken

katie fforde is leuk. Net als Cathy Kelly.
Nederlandstalig vind ik de boeken van Astrid Harrewijn ook leuk om te lezen. (Maar dat vroeg je niet

Engelandvaarder

Engelandvaarder

13-06-2010 om 21:59

Ja, evanovich!

Ik zou het zelf niet zo snel uitzoeken, maar een collega van mij (inderdaad, ervaren moeder) gaf me de eerste vijf als kraamkadootje. Het was precies goed voor dat moment.

janeausten

janeausten

14-06-2010 om 20:01 Topicstarter

Zus is blij

met de tips. Vooral de Evanovich spreekt haar aan. Verder wil ze juist geen enkel verhaal lezen over moeders in welke vorm dan ook, zo heeft ze me al laten weten Dus die ene tip die hou ik dan zelf
Nieuwe neefje is een slaper dus mijn zus heeft volgens haar alle tijd om te lezen zeker doordeweeks als de rest van het gezin op school is en op werk (zo woont niet in NL, dus de kids zijn ook echt hele dagen op school). Alhoewel geloof dat schoonouders komende twee weken komen logeren dus of ze dan van schoonmoeder ook de rust krijgt om te lezen......

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.