Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

*Veertje*

*Veertje*

10-11-2008 om 11:00

Leeuwarden ziekenhuis dagopname ik, wat is er in de buurt voor man plus vierjarige?

Getsie. Aanstaande woensdag krijg ik een lumbaalpunctie in het MCL. Ik woon zelfs in Haarlem, mijn vriend gaat mee met ons dochtertje aangezien ik na de punctie een paar uur plat moet bij dagopname. Ik vraag me af wie Leeuwarden kent en een leuk uitje weet voor man en dochtertje van vier. (voor die man hoeft het niet leuk te zijn de focus ligt hier op de vierjarige) Heb al een beetje zitten zoeken op overdekte speeltuinen, Nijntjemuseum, dat soort dingen. Maar ik vond niks.
Iemand uit Friesland hier met een leuke suggestie?
Dank en groet,
Veer

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck2

Puck2

10-11-2008 om 12:33

Nou harmke

Net op het moment dat ik aan het inloggen was om mijn reactie te kunnen plaatsen ben jij me voor: Monkeytown, op woensdag open van 10-18 uur. Adres: MArshallweg/Snekertrekweg 39.
Succes met je punctie Veertje.

*Veertje*

*Veertje*

10-11-2008 om 14:45

Harmke en puck

Dank! Lijkt mij een mooie!
Ik vond ook de Zoo nog, maar lijkt me met dit weer geen aanrader.
Denk dat partner en dochter zich wel gaan vermaken daar.
(aaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrhhhhhhhhhggggggggggghhhhhhhh itt mij)
Gr, V

Veer, het hoeft geen ramp te zijn, een LP!

Ik hoefde nog maar een uurtje plat na de punctie (geen centje last gehad, goed ontspannen en goed krom liggen) en tegenwoordig hoeft het zelfs geen uur meer (bij ons)

Sterkte met de zenuwen, maar het valt vast mee!
Mien

Bianca76

Bianca76

10-11-2008 om 15:10

Natuurmuseum

Het Natuurmuseum in Leeuwarden vond ik ook zeer de moeite waard! Mooie soort van binnentuin waar het heerlijk zitten is en zoveel te doen, óók voor kleine kinderen. Dus misschien is dat ook nog een optie. En jij sterkte natuurlijk!
Bianca

En....

.... heel toevallig lopen wij op het moment het MCL plat (schoonvader is er afgelopen donderdag met spoed opgenomen) en in de "winkelstraat" vlakbij de hoofdingang zit een creche (heet hotel de botel) voor 0 tot 6 jarigen. Het ziet er echt heel leuk uit. Zoon van 3 was vandaag erg boos dat hij er niet even mocht spelen (het is ook gratis). Morgen rijd ik weer naar het MCL en dan laat ik hem dus even achter terwijl ik naar schoonvader ga. Ik snap wel dat je dochtertje er niet de hele dag gaat spelen maar als je man even met jou meegaat, zou zij dus daar even kunnen spelen.

+ Slimme Brunette +

+ Slimme Brunette +

11-11-2008 om 16:21

Ja, natuurmuseum

Mijn dochtertje van vijf vond het er prachtig (en ik ook). Er is op gezette tijden een voorleesgebeuren met een kruiptocht door het binnenste van een grote stoffen draak. Heel erg leuk.

*Veertje*

*Veertje*

12-11-2008 om 19:07

Dank!

Dank jullie wel nogmaals en voor de verdere suggesties.
Vriend is met dochtertje naar Monkeytown geweest en zij vond het er prachtig. Het leukste van de dag! Het stomste? Dat we zo lang in de auto moesten zitten.

En Mien, bedankt voor hart onder de riem. Punctie viel idd mee. Pijn is te verwaarlozen. Alleen een eng idee. EN nu maar hopen dat er geen gaatje is ontstaan. IEks.

Nogmaals dank Friezen! (
Ik ook kwart Fries. Opa en Oma zijn naar Amsterdam verhuisd zelfs voordat mijn vader werd geboren. Ik hoopte nog af te kunnen luisteren omdat het Fries toch ergens in mijn genen moet zitten, maar dat bleek toch minder het geval...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.