Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Pelle

Pelle

22-02-2009 om 15:48

Leuke tip voor een pannenkoekenrestaurant op de veluwe?

Kom ik weer (ja jullie zijn overal goed voor): iemand nog een leuke tip voor een goed bereikbaar (met de auto) pannenkoekenrestaurant tussen Elspeet-Apeldoorn-Barneveld-Ede-Arnhem?

Met heel veel soorten voor Pelleman want die kiest graag

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
margje van dijk

margje van dijk

22-02-2009 om 16:05

Net een beetje uit jullie route

Precies op/ten zuiden van de lijn Ede-Arnhem heb je de Panoramahoeve. Dat is precies wat je zoekt denk ik. Het ligt midden in het bos (maar is uiteraard bereikbaar per auto), kinderen kunnen er spelen (OK, het is winter, maar dan nog), het is Veluws-oubollig, maar de pannenkoeken zijn heerlijk. En er zijn er heel veel

Wij hebben sinds kort een modernistisch pannenkoekenhuis waar ik al twee keer naartoe ben geweest, en beide keren met spijt. OK, de inrichting is prachtig strak-design-modern, het heeft alles mee, maar de pannenkoeken zijn te klein en lang niet lekker genoeg. We gaan dus nu altijd weer naar de Panoramahoeve

Het staat op internet (www.panorama-hoeve.nl).

Margje

Ja maar margje

Een design-pannekoekenrestaurant, wie verzint nou zoiets! Net zoiets als Sinterklaas in driedelig pak...

Groeten,

Temet

reina

reina

22-02-2009 om 18:40

Panoramahoeve

Jeugdsentiment, ik woonde er jaren vlakbij Niet zo lang geleden heb ik er weer eens gegeten met mijn dochter en het was nog net zo kneuterig als 'toen'. Ook het pannenkoekenhuis in Ede, de Langenberg, vind ik een echte. Net als de Kernhem pannenkoekenboerderij, ook in Ede. Keus zat dus eet ze!

H@rtje

H@rtje

22-02-2009 om 19:19

Elspeet

In Elspeet zelf zit "Het Vergulde Hert"(punt nl).
Erg lekker eten daar!

Drie

Ons favoriete restaurantje op de Veluwe is het Boshuis in Drie, richting Ermelo.
Het is niet een echt pannekoekenrestaurant maar wel heel erg leuk. Je kan eerst daar een hele leuke wandeling maken en dan lekker eten.

via google wel te vinden

groetjes Akka

ishtar

ishtar

22-02-2009 om 20:13

De lekkerste pannenkoeken

hebben ze in een pannenkoekenrestaurant in Hoog Soeren. Weet de naam even niet.
En als dat net te ver uit de route is, is er ook een pannenkoekenhuis in Voorst, met een hele speeltuin buiten en binnen. Erg leuk!

Trix

Trix

22-02-2009 om 20:49

Hoog soeren!

Inderdaad, net als Ishtar kan ik restaurant Berg en Dal in Hoog Soeren bijzonder aanbevelen. Naast een heleboel soorten pannekoeken kun je ook uit een 'gewoon' menu kiezen. Link: http://www.restaurantbergendal.nl/index.php?page=home

Http://www.pannenkoekhuis.nl/hoenderloo/

al diverse malen geweest en zelfs de meest critiese pannekoekeneter (mijn ega) vindt daar altijd iets naar zijn smaak

gula

Hilde

Hilde

24-02-2009 om 12:05

De carolinahoeve

http://www.decarolinahoeve.nl/

Leuk voor de kinderen en voor groepen; veel ruimte.

Anneja

Anneja

24-02-2009 om 16:54

Oooo de panoramahoeve

Alleen al om de foute Dirndls van de serveersters. En de hangbuikzwijntjes. De uitkijktoren. Het speeltuintje. We woonden er een poosje redelijk om de hoek, en het was het vaste uitje met mijn opa, eens in de twee weken. Klein rondje door het bos (wat veel minder mooi is geworden sinds de boerderettepuisten die ernaast zijn gezet), en dan poffertjes eten. En dan terugwandelen naar huis. Ahh

anne

reina

reina

24-02-2009 om 19:36

Anne

Om welke hoek woonde jij ? Ik een dorp verderop en fietste er vaak langs als ik naar vrienden ging.

Anneja

Anneja

25-02-2009 om 09:56

Reina

in Bennekom, op kamers midden in het bos in de oude dienstbodenvertrekken van een e.nor.me villa met zwembad, was erg leuk wonen. Maar da's alweer een poosje geleden (ik hoop dat de serveersters nog wel in die dirndls rondlopen eigenlijk).

anne

Risama

Risama

25-02-2009 om 11:40

Ja, de panoramahoeve!

Mijn overgrootmoeder woonde in Bennekom en als we daar waren gingen we altijd naar de Panoramahoeve! Ik was erg klein, maar heb er iddylische herinneringen aan, absolute aanrader. (30 jaar geleden in ieder geval)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.