Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

leuke workshop of andere activiteit voor 4 in Zaanstad/Haarlem/Amsterdam?

Voor de op handen zijnde verjaardag van een vriendin zijn wij (3 vriendinnen) op zoek naar een cadeau. Een gezamenlijke activiteit leek ons wel aardig, maar welke dan? Complicerende factor is dat éen van ons kwartet forse beperkingen heeft wat betreft lichamelijke inspanning, dus een leuke wandeling in de natuur of een fietstocht valt af. Ze kan wel lopen, maar alleen korte stukjes. Om diezelfde reden is het ook wel prettig als er in de buurt van de bewuste activiteit geparkeerd kan worden (of het moet naast een station liggen).
Workshops blijken vaak pas te kunnen worden geboekt vanaf 8 personen en vallen dan om die reden af.

Een avondje uit eten met bijvoorbeeld theater na kan natuurlijk altijd, maar heeft iemand een beter idee? Graag in (zie de kop) Haarlem, Zaanstad of Amsterdam, al is noordelijker ook bespreekbaar.

Wie heeft er een briljant idee?

Groeten,

Temet

Hanne.

Hanne.

07-09-2017 om 14:33

Workshop bij je thuis

Geen idee of het iets is wat jullie leuk vinden, maar ik heb deze workshop ooit gedaan. Was erg leuk, boekbaar vanaf 4 personen, en ze komen bij je thuis.

http://www.dtoi.nl/pr/53/workshop-word-je-eigen-stylist/

ijsvogeltje

ijsvogeltje

07-09-2017 om 14:51

chocolade / bonbon workshop

Ik heb afgelopen jaar een keer met een (klein) groepje meiden een bonbon-workshop gedaan. Dat was écht erg leuk. En er zijn veel aanbieders van dit soort workshops.

sieraden

Ik ben hier nog nooit geweest, maar ziet er wel leuk uit.

https://www.doehetzilver.nl/workshops

hmmm

Ik zie nu dat de workshop wel prijzig is en nogal lang duurt. Dat is dan weer jammer.

Kareltje

Kareltje

08-09-2017 om 23:21

Ja Bonbons makem

Hebben wij vorig jaar gedaan voor verjaardag van moeder van 83 jaar in Haarlem. Bij Olala chocola, ged. Oude Gracht. Was erg leuk en de prijs viel mee.

Antje

Antje

09-09-2017 om 09:04

Glaskralen maken

Deze staat op mijn to do lijstje. Juist geschikt voor kleine groepjes en het lijkt me ook nog leuk om te doen.

http://www.amandaspoel.nl/?page=browse&action=list&group=10&cat=10&page_id=4

norma

norma

09-09-2017 om 10:58

Of misschien een escaperoom als jullie er van houden? Er kan een stoel in de ruimte staan, dus misschien makkelijker.
En daarna naar een kattencafe? Of een hightea erna bij anne en max? Of met de stoomtrein Hoorn- Medemblik en daarna vlakbij naar het bakkerijmuseum, is leuk, klein en niet veel lopen.
Met een beetje mazzel bakken ze net verse gevulde koeken.
Je kan er ook op afspraak een marsepein workshop doen.

Temet

Temet

11-09-2017 om 16:29 Topicstarter

bedankt

bedankt voor alle leuke suggesties. Er was nogal haast bij, en uiteindelijk is het iets anders geworden, maar ik zal dit draadje onthouden voor een volgende gelegenheid, die vast binnenkort weer komt (ik heb nog een ander vriendinnengroepje met ook iemand erin die moeilijk loopt ...)

Groeten,

Temet

Dan...

raad ik persoonlijk de zilverkleiworkshop af. Heb ik ooit eens met mijn zus gedaan in Amersfoort bij een zeer precieze en nauwkeurige (Japanse) mevrouw. Wat een gezellig workshop had moeten worden ontaardde in een drilloefening in netjes en precies werken. We werden er giebelig van, we deden niks goed en het moest honderd keer opnieuw en verbeterd.

Ook leuk

Ik ben laatst in Delft hier geweest
https://www.metaallokaal.nl/zelf-maken/draadfiguren/
Erg leuk. Metaal snijden, buigen, walsen, lassen etc. De workshop begeleider is een relaxte man en het is tegendeel van priegelig alles overdoen zoals Silone beschrijft.

Escaperoom met parkeergelegenheid

Temet, er zit een leuke escaperoom in de weilanden tussen Geuzenveld en Halfweg, in de buurt van de Tom Schreursweg. Kan je ook goed parkeren.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.