Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

#~ TESS ~#

#~ TESS ~#

16-11-2008 om 18:46

Leukste kerstpakket?

we zijn voor ons bedrijf op zoek naar een leuk kerstpakket om weg te geven aan onze connecties'. Het is bedoeld voor in de bouwwereld , een beetje stoere mannen pakket dus, maar na een paar jaar zijn onze ideeën een beetje uitgeput, wie helpt mee denken het mag +/- 7.50 pp kosten.
alvast bedankt Tess

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Ardnax

Ardnax

16-11-2008 om 19:03

7,50?

Daar kan je net aan een rolmaat met een aftekenpotlood voor kopen...
Grtz.
Ardnax

sjaan

sjaan

16-11-2008 om 19:22

Tja..

Als het inderdaad voor maar 7,50 pp mag kosten kom ik niet verder dan een grote fles bier, of kruidenbitter?

Succes!

MaximeM

MaximeM

16-11-2008 om 20:06

Wat hebben jullie de vorige keren gedaan?

Wat hebben jullie de vorige keren gedaan? Misschien kunnen we daar een beetje op voortborduren? Je kan ook een bierpakket nemen, met meerdere soorten bier, dat is misschien ook leuk? Of een flesje bier, zakje nootjes en een leuk kerstachtig kaarsje, en dat in een mooi foliepakketje (zelf inpakken?) het gaat uiteindelijk ook om het gebaar natuurlijk.

Maxime

Bloemenbon

voor hun vrouwen die het hele jaar voor die mannen hebben gezorgd zodat ze zo hard konden werken.

verder kan ik voor E 7,50 niets verzinnen.

Ja zo'n megafles bier

geen idee wat die flessen kosten in de groothandel met eigen label erop van jullie bedrijf.

Tirza G.

Tirza G.

16-11-2008 om 22:55

Huh?

Dan gaf ik wel niks. Staat de komma wel goed, dit méén je toch niet serieus? Ik krijg als overblijfkracht nog een groter geschenk

Tirza

Connecties

Hoeft geen personeel te zijn.
Mijn man is ook bouwvakker en krijgt ook vaak kerstcadeautjes van b.v. de houtleverancier of de glasleverancier. Soms een kalender( idee?) een flesje wijn met leuk glas(idee?) een rekenmachine(idee) een leuk chocolapakketje(idee)sfeerlichtje voor op tafel(idee?)mooie pen(helaas met reclame,idee?) een bureaulegger(idee?)handdoek met douchegel(idee?) ik kan nog wel effe doorgaan...
Tess schrijft wel kerstpakket, maar voor 7,50 is het idd wel een klein pakketje. Ach, wie het kleine niet eert....Misschien is het idd voor zakenrelaties?

Misschien

een theepakketje? verschillende soorten thee (3 ofzo) en een thee-ei en wat kandijsuikerstokjes en biscuitjes. (moet toch kunnen voor 7,50?). hier is een 'pakketten' winkel en die hebben zat pakketten voor 7,50. dan krijg je wel de wat 'goedkopere' qua inhoud. zoals thee dus. of chips (tucjes ofzo) met een paar blikjes/flesjes bier en 1 bifi-worstje. of koekjes en chocolade. of verschillende soorten drop+van die mentolsnoepjes met een grote beker (voor je zere keel). van de zomer kreeg ik van iemand een 'insectenpakket' met iets smeerspul voor de muggen, zaadjes voor een citroenplant en azaron en een teken-pen. waarschijnlijk ook 7,50 (of 10 euro?) vond ik erg orgineel.
heb je al op internet gekeken naar kant en klare kerstpakketen? kun je wat inspiratie opdoen.
groeten albana

#~ TESS ~#

#~ TESS ~#

17-11-2008 om 12:16

Nee echt € 7,50/€10,-

het moet echt zijn € 17,50 en daar kun je echt wel leuke dingen voor doen hoor, zo hadden we vorig jaar rugtassen met ons logo en daarin een fles witte,een fles gluhwijn en een kerststol,(bij de lidl ingeslagen maar erúg lekker) het jaar doorvoor een handdoek pakket,(action,maar goede kwaliteit) het jaar daarvoor een bierpakket... Het is niet voor onze werknemers bedoeld want die krijgen een bon, het is meer bedoeld voor uitvoerders in de bouw om ze te bedanken dat ze je werk hebben gegeven, het hoeft dus niet het duurste te zijn, maar moet wel aanslaan bij die stoere mannen...gr. Tess

#~ TESS ~#

#~ TESS ~#

17-11-2008 om 12:18

Oeps

geen € 17,50 maar tussen de € 7,50/€ 10,-
(we zijn dan ook een klein bedrijf maar hebben wel zo'n 50 pakket(jes)ten nodig, vandaar de lage prijs (dit nog even ter aanvulling)

Fles bier

Het is natuurlijk een enorm cliché, maar die grote fles bier lijkt mij prima. Een fles Chouffe ofzo, dat kost je de kop niet. Het is relatief voordeliger dan wijn.

Je hebt van die kleine brouwerijen (in Amsterdam bijvoorbeeld Brouwerij 't IJ) die hun eigen bier (waaronder vaak speciaalbier) ook in grote flessen verkopen en daar misschien inderdaad nog wel een apart etiketje op willen plakken ook, als je er 50 afneemt.

Theepakket in de bouw... zou ik geloof ik niet doen

Groeten,

Temet

Ik zal t even aan liliman vragen

kijken wat hij als uitvoerder zegt....dichter bij de haard kun je niet komen,toch?
Man krijgt altijd veel wijnmaar dat geven we weer door aan een hele blije opa.
"Ach...zegt man...ik weet t zo gauw niet; eeehh fijne pen, map voor spullen, ik zeg altijd maar zo al wat je krijgt is goed."

Enne....wie weet krijgen wij dan straks wel wat van jullie,haha.

Hier

Hier ook eentje uit de bouwwereld op de bank, maar een grote fles bier blijft hier altijd staan, je kunt nooit iedereen een plezier doen, hem maak je blij met een fles wijn, of een klein flesje kruidenbitter, maar ook met een grote doos chocola.

Jaaaa....

chocolade en bonbons daar is man ook gek op!

Wilma

Wilma

18-11-2008 om 11:50

Chocolade en bonbons

Zijn hier ook favoriet, bij man in de bouwwereld.

Alhoewel een map toch ook wel altijd érg handig is.

Groetjes, Wilma

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.