Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Licht voorgerecht

Hai,
Morgen krijg ik eters en ik ben nog op zoek naar een licht voorgrechtje, het hoofdgerecht en nagerecht zijn vrij zwaar. Iets met salade ofzo? En ik ben ook op zoek naar een licht voorgerecht voor de kinderen(vanaf 5 jaar), iets waarvoor ik geen uren in de keuken hoef.

Wie denkt even mee?

Groetjes,
Moon32

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Bouillon?

een simpele en mooie bouillon bijvoorbeeld?
Jons

Eenvoudig frans

Gemengde sla op het bord met daar op wat stukjes roompate. Dat vindt iedereen lekker. De kinderen ook. Je kunt gemengde sla kiezen bij de groenteboer, of zelf een mengsel samenstellen. Maak de borden op met sla en maak apart een dressing. Doe vlak vordat je aan tafel gaat de dressing over de sla en leg de plakjes roompate er op. Erg lekker is nog een halve theelepel vlierbessenjam op de roompate. Ziet er ook nog leuk uit. Serveer er brood bij.
Minder formeel: Zet de sla in een slabak op tafel, doe de dressing er vlak voor dat je gaat eten overheen en meng het. Serveer diverse pate soorten op een apart bord. Iedereen pakt naar believe.
Groet,
Miriam Lavell

Sigrid70

Sigrid70

17-10-2008 om 19:52

Meloen met ham

Meloen met lekkere rauwe ham (hoewel ik me eigenlijk afvraag of er nog goeie meloen te krijgen is...), anders een lekker soepje?

Te laat

Maar voor een volgende keer: rode bietencarpaccio? Ik zag er laatst een recept van staan in een folder van een supermarkt. Zag er smakelijk uit met lekkere ingrediënten, en 't is weer eens wat anders. Roep maar als je het recept nog wilt, dan zoek ik hem op. Lekker gegeten trouwens?

moon32

moon32

19-10-2008 om 21:00 Topicstarter

Ja heerlijk

maar omdat het hoofd en nagerecht nogal zwaar waren heb ik het voorgerecht gewoon helemaal weg gelaten.

Nagerecht was Cherry Chocolate Trifle van Nigella, heeeeeerlijk. Moeten jullie echt eens proberen!

Groetjes,
Moon32

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.