Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Lichtsnoer voor in de tuin, welke moet ik kopen

Ik wil zo'n lampjes snoer voor buiten in de tuin, zwart snoer met bolle ronde lampjes (doorzichtig glas, warm wit licht) ongeveer 10 meter lang met voldoende lampjes met een stekker (we hebben een buiten stopcontact). Ik zie er meer dan genoeg op internet maar ook wel hier en daar reviews van dat die lampjes vol water lopen na een regenbui of mat of dof worden. Dus ik vraag het hier eens, wie heeft er zo'n snoer en bevalt ie? Zo ja, waar heb je hem gekocht en voor welke prijs, dan ga ik eens op zoek.

Ik heb die van de Ikea. Hangen al ruim 2 jaar buiten en doen het nog steeds prima! 

Zakdoekje

Zakdoekje

16-07-2021 om 10:32 Topicstarter

Die zag ik ook van de Ikea, maar bij de reviews schrijven meerdere mensen dat er water in de lampjes komt. Hangen ze bij jou echt buiten, of onder een overkapping ofzo? Bij de buren van mijn schoonouders hangt ook een set (ik herken natuurlijk niet van welke winkel) maar daar zag je in de bolletjes van de lampen 1cm water staan)

echt buiten! In een enkele staat een klein laagje water van de regen (haal ik er ook nooit uit) maar die branden gewoon. Ze kosten ook geen rib, dus proberen kan altijd.  

Ik vind € 34,95 best veel hoor voor een Ikea snoer, lees wel even mee

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.