Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

iks

iks

03-12-2011 om 18:40

Lits jumeaux

hoe werkt dat bij dekbed overtrekken? Ik heb op internet een prachtig dekbedovertrek gezien, die ik graag wil bestellen. wij hebben een dekbed van 200 bij 240cm. van het overtrek is een 2persoons te bestellen van 200*220 of een lits jumeaux van 200 * 240.

maar lits jumeaux betekent toch twee eenpersoons bedden bij elkaar? als ik wikipedia zoek tenminste wel. Krijg ik dan twee een-persoons overtrekken?

ben ik nu zo simpel dat ik het niet begrijp?? :-s

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Inderdaad

zie je laatste opmerking :o)

Lits jumeaux, dus 2 bedden bij elkaar, ieder een apart matras, maar in dit geval gezellig onder 1 groot dekbed. Dat hebben wij ook, alleen heet dat in het Engels "super kingsize" "

Aïda

Aïda

05-12-2011 om 14:51

Nee

als jij bij dekbedhoezen kijkt. En ze spreken over de maat lits jumeaux dan is dat de grootste maat hoes, en dus 200*240. Voor jouw dekbed bestemd dus. Je kan deze dus bestellen. (Soms hebben ze ook nog lengte maat 220, dat stopt aan de achterkant lekker in)
En nee je krijg dan niet 2 één-persoons hoezen thuis gestuurd maar dus 1 hele grote.

Als je naar de maat voor bedden gaat kijken dan zullen ze vast over de maat 180*200 praten als ze het over lits jumeaux hebben.

amk

amk

05-12-2011 om 21:43

Aida (ot)

"dat stopt aan de achterkant lekker in"
Het is maar wat je lekker vindt, ik moet er niet aan denken.☺

Amk (ot)

Dan moet maar Britse hoezen kopne, die hebben dat (meestal) niet. Wel 4 kussenslopen, ik "sloop" er eentje van en naai die dan als instopstrook aan de hoes.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.