Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

littlest pet shop verkopen

We hebben hier een hele verzameling van littlest pet shop: huisjes, diertjes en accescoires. Er is een paar jaar niet meer mee gespeeld en nu willen de kinderen het wel gaan verkopen, maar alles ligt door elkaar.
Afgelopen weekend ben ik op internet aan het zoeken geweest of er nog ergens terug te vinden is welke diertjes en accescoires bij welke huisjes horen, maar op een paar onduidelijke plaatjes na weinig kunnen vinden. Ik heb het idee dat wat op marktplaats aangeboden wordt ook niet altijd klopt met wat oorspronkelijk in de verpakking zat.
Heeft iemand tips waar ik deze informatie zou kunnen vinden?

Puck

Puck

11-09-2013 om 11:40

is dat belangrijk dan?

Ik zou geloof ik helemaal geen probleem maken en niet de originele setjes maken. Gewoon in 1 hap of in porties op marktplaats zetten. Het zou mij als koper ook niet uitmaken of het setje origineel is of niet.

May

May

11-09-2013 om 11:55

Gewoon op marktplaats

Ik heb destijds gewoon een foto gemaakt van alles en in de advertentie op marktplaats 'veel petshop'gezet, was zo weg..

margot

margot

11-09-2013 om 12:37 Topicstarter

ieder eigen deel verkopen

De kinderen weten nog wel welk huisje van wie is. Ze willen graag per huisje gaan verkopen, zodat ze elk een eigen opbrengst hebben.
Het grote huis hebben ze samen gekregen, de opbrengst daarvan zal gedeeld worden.
Wanneer alles in één koop zou gaan, zou de vraagprijs op ruim € 100,- komen, als we vergelijken met de prijzen op marktplaats. Kan me niet voorstellen dat dat in één keer zo verkocht zou zijn.

Katniss

Katniss

11-09-2013 om 13:52

In een keer

Mijn oudste heeft destijds haar hele verzameling (deels gekregen en deels zelf gekocht) op Marktplaats gezet. De afspraak was dat ik het voor een x-bedrag van haar over zou nemen voor jongste, tenzij ze op Marktplaats meer kon krijgen. Uiteindelijk ontliep het elkaar niet veel en heb ik het zelf van haar gekocht.
Ik denk dat mensen ook het liefst de hele verzameling hebben, tenzij ze op zoek zijn naar 1 bepaald beestje.

Dalarna

Dalarna

11-09-2013 om 16:44

Nooit in 1x verkopen

Hoe meer je in 1x verkoopt hoe minder je er voor krijgt. De bedragen worden gewoon te hoog dus ik zou meerdere kleine setjes te koop aanbieden en dan verwijzen naar de andere setjes in je advertentie.

margot

margot

12-09-2013 om 11:06 Topicstarter

setjes maken

Dalarna, het was dus juist mijn bedoeling om aparte setjes te maken, maar nu ben ik dus op zoek wat in welk setje heeft gezeten.
Aan de hand van foto's op marktplaats zie ik verschillen tussen wat dezelfde setjes zouden moeten zijn.
Bij voorbeeld: het dierenziekenhuis, hierbij horen volgens de ene advertentie 1 poesje en 1 gekko (die van kleur veranderd). Op een andere foto zie ik 4 diertjes en bij een derde foto 6 diertjes.
Dus ben in op zoek naar een soort "catalogus" waarin staat welke diertjes en accescoires bij welk huisje horen.

Dalarna

Dalarna

12-09-2013 om 11:25

margot

Zolang je niet verkoopt met de doos erbij is dat helemaal niet van belang. Maak zelf setjes en maak er een mooie foto van.

Puck

Puck

12-09-2013 om 12:10

Precies: zelf setjes maken

Oke, als de kinderen nog precies weten wie wat heeft gekregen en ieder hun eigen opbrengst daarvan krijgen dan maak je toch setjes per kind, één of meerdere. Precies zoals Dalarna aangeeft. Het is echt niet interessant of dat nu precies overeen komt met wat er oorspronkelijk inzit.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.