Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Lo hoogslaper ikea

wie heeft er ervaring met de LO hoogslaper/halfhoogslaper van Ikea? Is het stevig, staat hij stabiel? is het relatief veilig ivm andere hoogslapers?

ik zit er aan te denken om er een van Marktplaats te halen als kado voor sinterklaas maar hoor graag ervaringen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Biene M.

Biene M.

13-11-2011 om 19:40

We hebben hem een jaar of 9 geleden gekocht. Eerst hadden we hem halfhoog en nu sinds een tijdje laag. Hij is ook nog een keer verhuisd. Staat nog steeds stevig en stabiel, maar mijn dochter is geen beddenspringer of klimmer, dus het bed heeft niet veel te verduren gehad.

Ik vind trouwens het trapje niet zo fijn, doet best zeer aan mijn voetzolen, maar misschien ben ik wel een prinses op de erwt. Mijn dochter heeft er nooit over geklaagd.

Het is een fijn bed, omdat het meegroeit met je kind en je van alles aan die constructie kunt hangen. Vroeger hadden we er een soort tent onder, nu hangen de sjaaltjes en kettingen van mijn dochter eraan.

Heel veel jaren plezier van gehad

Eerst oudste, later jongste dochter, inmiddels al weer een paar jaar geleden verkocht.
Kan het je zeker aanbevelen, lekker stevig en de 3 mogelijkheden (hoog, halfhoog en laag) zijn echt prettig.

Wij waren het bed toen echt heel snel kwijt, die mensen kwamen er zelfs voor uit Drenthe (wij woonden bij Amsterdam).

Succes!

gruffalo

gruffalo

13-11-2011 om 20:42 Topicstarter

Tromso

dank voor jullie reacties, fijn om te horen dat het ikea bed gewoon van goede kwaliteit is.

na de reactie van P ga ik wel twijfelen, ik wil inderdaad het bed alleen als hoogslaper gebruiken. ze heeft een goed bed, 'een halfhoogslaper is voor baby's', dus het wordt echt hoogslaper of haar gewone bed. dan misschien toch maar een hoogslaper kopen, zoals de tromso daar zijn er ook meer dan voldoende van op marktplaats.... is die net zo goed als de Lo?

notje

notje

14-11-2011 om 09:51

Hier

ook een Lo,al in alle standen gehad,nu staat hij laag.Maar dochter wil graag een bureau en dan haar bed weer helemaal hoog.Dat gaat prima,alleen het opmaken van dat bed......daar moet ik nog iets makkelijkers voor zien te vinden.

Jetske

Jetske

14-11-2011 om 12:03

Notje

Als je wat makkelijkers hebt verzonnen voor het opmaken van de Lo in hoogste stand, wil je dat dan gelijk laten weten? Ik vind het namelijk een crime!!
Hier 2 kinderen met een Lo in de hoogste stand. Prima bedden, leuk en stevig. Ze hebben allebei ook een heel goed matras, wat behoorlijk zwaar is. En dat maakt het opmaken van het bed bijna een topsport.
Maar verder heel positief over de Lo.
Jetske

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.