Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
01-09-2013 om 12:49
Morgen begint het gewone leven hier weer en dus ook de sportclubs. Komend schooljaar zijn de trainingen van voetbal op erg onhandige tijden. Wij moeten 3 x per week in 3 etappes eten. Eerst jongste, dan middelste en dan manlief. Oudste en ik kunnen kiezen met wie of wanneer. Maar wat zijn dan handige maaltijden om te maken? Straks is het weer stamppot weer en dan ik 's morgens een grote pan maken en kan iedereen een bordje opwarmen. Ik dacht ook al aan wraps en nasi en bami. Pastagerechten en soep doen het hier niet zo goed bij aantal. Wie heeft nog meer tips voor maaltijden die voor dit soort dagen geschikt zijn? Dank je wel!
03-09-2013 om 19:43
Moos
Wat ook lekker is bij thuiskomst: hartige taart. Zowel koud als warm erg lekker, en stevige kost!
03-09-2013 om 20:39
Macaroni/brood
brood eet je (meestal) als ontbijt en lunch en macaroni niet. Ik snap dat wel, dat als je al de hele dag door brood eet en je hebt zin in een steviger hap dat je dan niet nog eens met brood aan kunt komen. Een keertje maar niet elke week standaard. Wij eten bv zondags altijd gebakken broodjes. Eerlijk gezegd komt me dat mijn .... uit, maar vinden ze dat hier toevallig lekker. En met andere gewoontes heb je persoonlijk niet zoveel te maken natuurlijk en begrijpen hoeven we elkaar ook niet.
Al met al vooral niet iets om het vrouwelijk pms op los te laten en verder zou het leuk zijn nog iets van moos te horen
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.