Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Knor

Knor

24-04-2020 om 20:16

Magneetverf

Zijn er mensen hier met ervaring met magneetverf? Ik lees nogal uiteenlopende ervaringen over het succes ervan. Moet je inderdaad zoals ik las heel veel lagen aanbrengen voor het magnetisch wordt?

Angela67

Angela67

24-04-2020 om 20:27

best veel lagen en het probleem is dat door het ijzer dat in de verf zit, is het ook moeilijk om het netjes glad te krijgen. Is mijn ervaring.
Maar het stukje waar we twee of drie lagen hebben gedaan (en daarna latex in een kleurtje eroverheen) is inderdaad magnetisch. Is op kinderkamer.
Voor beneden hebben we het anders opgelost: een strook heel dun metaal besteld van ca. 1.20 hoogte bij 30 cm breed, dit tegen het nieuw gebouwde muurtje aangeplakt en behang erover heen. Werkt als een trein .
gr Angela

Yaron

Yaron

24-04-2020 om 20:32

Veel

Er moeten inderdaad meerdere lagen over elkaar, hoeveel lagen weet ik niet meer, maar in ieder geval drie. Op de randen is er minder gesmeerd en dat is te merken, daar houden de meeste magneten het niet. Zo'n plaat als Angela zegt lijkt me achteraf veel handiger.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

24-04-2020 om 20:38

Idee

Ik zag laatst een gekleurde wand met daarop meerdere van die witte magneetborden van ikea. Op verschillende manieren opgehangen bij elkaar.
Zag er erg leuk uit.

Dat wat Angela zegt lijkt me ook leuk.

Knor

Knor

25-04-2020 om 19:01

Mwoah

Geen uitgesproken aanrader dus....het alternatief van Angela kan misschien hier ook.
Dank!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.