Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Marktplaats advertentie

Hoi luitjes, ik heb pas op marktplaats een advertentie gevonden waarin oude citotoetsen worden aangeboden. De adverteerder gebruikt de naam Dolan. Heeft iemaand van jullie weleens gereageerd op deze advertentie? Ik wil graag weten of zoiets betrouwbaar is. groetjes, Tarole

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tarole

Tarole

18-06-2009 om 13:44 Topicstarter

Jammer

Jammer dat er niemand reageert op dit bericht!

Tarole

Tarole

18-06-2009 om 20:42 Topicstarter

Wat raar!

Nou ja zeg, wat een vreemde reactie. Het was alweer even geleden dat ik de advertentie heb gezien.Ik heb zojuist gecheckt en kan hem ook niet meer vinden. De adverteerder had me wel een e-mail gestuurd. Ik kan dus nog wel reageren, maar omdat de advertentie weg is denk ik dat het misschien toch niet betrouwbaar is. Maar aan zo´n rare reactie van jou heb ik niks Pelle.

ijsvogeltje

ijsvogeltje

18-06-2009 om 21:10

Tarole

Je kunt Marktplaats vergelijken met het traditionele 'gevraagd/aangeboden-bord' bij de supermarkt. Veel mensen plaatsen daar eenmalig iets op. Veel mensen die bijvoorbeeld Cito-oefen-CD's hebben aangeschaft, willen die een paar maanden later wel weer doorverkopen.En plaatsen een advertentie op Marktplaats. De kans dat een van de OOL'ers hier de betreffende verkoper kent is nagenoeg nihil. Heb je enig idee hoe enorm groot Marktplaats is? Als je iets verkocht hebt via Marktplaats, hoor je je advertentie weer te verwijderen. Jouw suggesties dat de verkoper daarom toch niet betrouwbaar is, is dus niet voor de hand liggend.
Neemt niet weg dat je altijd oplettend moet zijn, zeker als het om grote bedragen gaat die je moet overmaken. Dan kun je er beter voor kiezen om het zelf bij de verkoper op te halen.

Tarole

Tarole

19-06-2009 om 17:11 Topicstarter

Thanks

Dank je voor je reactie ijsvogeltje. Goede tip over het persoonlijk afhalen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.