Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

moeder

moeder

28-07-2016 om 22:28

matras?

heeft iemand nog een goede tip voor een matras? hij moet een beetje zacht zijn, maar zeker geen tempur of zo. Voor de pubers in huis.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

28-07-2016 om 22:48

Ikea

Hier slapen de kinderen op een matras van Ikea. Zijn prima!

Ikea was hier niet zo fijn voor grote pubers

De matras was achteraf te dun,slap. Was toch wel aan de prijs, ik zou nu een dikker matras pakken. Eerst wilde ik geen pocketveren omdat ik dacht aan veren door t matras van vroeger. Dochter heeft hier nu sinds een paar weken een wel zo'n matras uit de Beter bed outlet en die geeft meer steun zegt ze.
Voor zoon moeten we nog op pad, die moet nu een extra lang matras dus ik weet niet of ze dat bij de outlet hebben.
Hij had er een van Leen bakker, heeft jaren goed dienst gedaan.

Ojahet matras is dus wel zacht

Om te voelen met liggen. Niet zo'n plank

Taruh

Taruh

29-07-2016 om 07:39

Ikea

goed uitproberen daar want ze hebben echt vanalles.

Ik heb ze nu 13 jaar en ze zijn nog prima. Stevig matras met een dunne dekmatras zodat het bovenste laagje zacht is maar het geheel toch voldoende steun biedt.
pocketvering is aan mij niet besteed, die dingen blijf je voelen.

Lusithania

Lusithania

29-07-2016 om 08:12

90x200

Bij de beterbed voor 99 euro in de outlet. Mijn puber heeft er heerlijk op geslapen tot hij een tweepersoonsbed kocht.

Triva

Triva

29-07-2016 om 10:35

wel ikea

daar hebben ze zoveel verschillende matrassen.

Triva

Triva

29-07-2016 om 10:35

je mag ze binnen 90 dagen omruilen.

Nadine

Nadine

29-07-2016 om 13:48

Matt Sleeps

Er is net een nieuw matrassenmerk op de markt gebracht die je 100 dagen gratis mag uitproberen. Het schijnen matrassen te zijn met kwaliteit van Auping maar voor minder dan de helft dan je er dar voor betaald! Ik weet het via mijn broer en hij is er heel blij mee! (naam verwijderd door Forumbeheer)

Astrid

Astrid

29-07-2016 om 16:46

zelf bij

Beter Bed (ook 3 mnd uitproberen)mijn matrassen gekocht. Twee voor de prijs van 1. Je bent aardig wat geld kwijt, maar ik lag op andere matrassen niet lekker ivm rug/spierproblemen.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

30-07-2016 om 22:20

Ikea

Inderdaad heel veel keuze en best leuke geprijsd.

Wij hebben heel slechte ervaringen met BeterBed. Bed gekocht met de duurdere variant matras en echt binnen een jaar een en al kuil. Was best een duur matras, maar echt zn gld niet waard. Slaap nu alweer bijna 10 jaar op eenIkea matras, en ik zou echt niks anders meer willen. Ja misschien nog ooit eens een Auping of Swiss Sense.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.