Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Tango

Tango

28-07-2014 om 10:02

Metalen bed kraakt

Dochter van 13 heeft een metalen wit bed. Ze heeft het nu ongeveer 1 jaar en al snel begon het bed erg te kraken. Ik draai regelmatig de bouten vaster of soms juist losser maar iedere keer begint het gekraak opnieuw. Helemaal als ze er met meerdere vriendinnen op zit.
Heeft iemand een tip om dit kraken te verhelpen? Het is verder een mooi bed maar ik erger me erg aan het gekraak. Dochter zelf heeft er eigenlijk nog niet eens veel last van.

Kaaskopje

Kaaskopje

28-07-2014 om 11:01

denkdenk

Plastic ringetjes overal tussen?

guera

guera

28-07-2014 om 13:40

olie?

Drupje olie op elke schroefplek?

Mijntje

Mijntje

28-07-2014 om 13:48

google eens

op metalen bed kraken, ik denk niet dat je het wiel hoeft uit te vinden Succes!

Tango

Tango

28-07-2014 om 15:13

Dat had ik gedaan

Gegoogled, en ik vond inderdaad ook de oplossing van olie en ringetjes. Man gaat de ringetjes nu toch maar eens proberen. Olie leek hem niet zinvol.
Verder was ik meer op zoek naar ervaringsverhalen. Er zullen op OO nog wel meer mensen zitten die een kind hebben met zo'n soort bed. Ik was benieuwd hoe zij dit probleem hebben opgelost.

Mijntje

Mijntje

28-07-2014 om 16:58

papiertje

had je de tip van het papiertje ook gelezen? Valt te proberen. Geen ervaring met metalen bedden, wel met houten bedden, maar die kraken niet Succes, gelukkig vindt je dochter zelf het niet echt irritant en dat is het belangrijkste.

Marjoleine64

Marjoleine64

28-07-2014 om 19:42

Mijntje, houten bedden

kraken minstens zo hard! En daar heb ik de oplossing ook nog niet voor gevonden...

Tink

Tink

28-07-2014 om 21:00

houten bed

Ons houten bed kan ook erg kraken, meestal helpt dan het aandraaien van de schroeven.
Maar de houten stapelbedden van de kinderen kraken ook, daar hebben we nog geen oplossing voor. Zelf hebben ze er geen last van, dat scheelt

Tango

Tango

28-07-2014 om 21:56

Papiertje

Ik heb geprobeerd ergens een papiertje tussen te krijgen, maar dat helpt ook niet echt. Maar weer de bouten aangedraaid, ben bang dat ze op een gegeven moment doordraaien of het sleuteltje er niet meer inpast. Nu maar kijken of ringetjes wel helpen.

Brianna F

Brianna F

29-07-2014 om 10:48

Ook gehad

Vaseline spray

Tango

Tango

29-07-2014 om 19:52

Brianna

Welke spray van Vaseline bedoel je dan precies?

Tango

Tango

31-07-2014 om 21:58

Ringetjes

Man heeft er nu een soort van schuimrubberen ringetjes tussen gezet en dat werkt helemaal goed. Geen gekraak meer!

Brianna F

Brianna F

01-08-2014 om 09:29

Tango

Van CFS, blauwe bus met rode dop.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.