Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Meubels kopen

Hallo,
We hebben wat nieuwe meubels nodig. Ik hoorde van iemand dat die grote meubelzaak in België (Peer?) erg leuk is en stukken goedkoper dan Nederland.
Klopt dat? Zijn er ervaringsdeskundigen??
Gr. Amunda

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ik vind het niets

In Baarle-Nassau heb je ook eea zitten.

Maar voor mij staat het gelijk aan een meubelboulevard hier in NL. En qua prijs, mwoah, dat verschilt niet veel. Het is ook net wat je zoekt. Vind je dat in Belgie, maakt de prijs dan heel veel uit?

Nah

nee ik kon daar niet slagen. de prijs vond ik niet schokkend laag en de meubels al helemaal niet bijzonder.

piet klerkxs in Waalwijk vind ik dan weer een stuk beter, in die categorie winkels.

Groetjes
Gruffalo

Zelfde

Hoi Amunda, in Peer zit bijvoorbeeld Beter Meubel,maar die verkopen dezelfde meubels als Goosens in Nuenen. Wat de prijs betreft maakt het niets uit.Wat voor soort meubelen zoek je? Als je van modern houdt heb ik nog wel wat betaalbare adressen.

Amunda

Amunda

14-03-2010 om 08:57 Topicstarter

Oké

Ik begrijp van jullie dat het de reis dus niet echt waard is. Dinos, die adresjes wil ik graag van je weten!
Amunda

Klaartje

Klaartje

14-03-2010 om 11:06

Waarom zou je

..zo ver rijden voor meubelen. volgens mij heeft dat alleen zin als je iets erg exclusiefs wil hebben. Ik snap eerlijk gezegd meestal niet waarom een gezin uit de randstad hier in Hulst bij Morres komt meubelen kopen. Je hebt daar toch echt wel dezelfde merken en ook prachtige meubelboulevards.
Ik heb onlangs wat meubelen thuisgekregen van een winkel net hier over de grens, voor ons een kwartiertje rijden en die gaan gemiddeld eens per week de kanten van Rotterdam bezorgen. Ze hebben echt geen andere merken dan een ander hoor.
Nou heb ik pas ook zoiets gedaan. Ik wilde iets kopen bij BCC. Was daar een stuk goedkoper, dus naar Breda, dan kon gelijk zoon mee terug rijden. Bij Mikro electro was het echt een stuk duurder. Vrijdag gehaald en maandag een folder van Mikro elctro in de bus, wat denk je. Dik onder de prijs van BCC....
Hebben wij natuurlijk weer
Klaartje

Nasha 1st

Nasha 1st

14-03-2010 om 12:55

Klaartje

zoiets hadden wij onlangs ook met de home-cinema set....hier bij de zaak gekeken, toen naar mediamarkt, uiteindelijk via een webwinkel het goedkoopst....tot we een folder kregen van ik geloof weer de mediamarkt....zelfde set, 20 euro goedkoper.....zucht...

Amunda

Amunda

14-03-2010 om 19:04 Topicstarter

Klaartje,

ik woon niet zo ver van België.
Ik was gewoon benieuwd. Ik heb sowieso geen tijd/zin/energie om -tig plekken af te gaan, dus ik dacht, àls België nou echts iets extra's te bieden heeft gaan we daar maar naartoe.
Maar het zal Goossens in Erp wel (weer) worden.
Gr. Amunda

Adres in brabant

In Waalre zit lineo. Kijk maar eens op hun site. Het merk Logico is erg betaalbaar. Ze verkopen daar ook hele dure meubelen. Vriendelijk personeel en goede service. Ander adres zit in Noord-Holland. Maar daar verkopen ze de namaak design meubels. Het is maar net wat je er aan uit wil geven. Ik hou van mooi en betaalbaar Kijk maar eens op 4youdesigned.
Succes ermee!

An

An

15-03-2010 om 13:43

Geslaagt in lokeren

Wij hebben door heel de randstad alle meubelwinkels wel zo'n beetje gezien, toen we op zoek waren naar meubels en zijn geslaagt in Lokeren (België) bij Heijlen. We kwamen er op de terugweg van ons weekendje uit langs. Je kunt er alle stijlen vinden en is volgens mij ook betaalbaar.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.