Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

steffie G

steffie G

27-10-2008 om 10:40

Mijn kroon is nu geknapt (beetje spoed)

Hoi, ik heb 4 jaar geleden een kroon(kies) gekregen, er zat steeds een ontsteking onder, duurde lang voor ze hem hadden vastgezet. Uiteindelijk onder protest van mij hebben ze hem toch definitief vast gezet. Ja, hoor na 2 maanden weer een ontsteking aan de wortels, toen hebben ze de kroon geboord voor een wortelkanaal behandeling, de kroon weer gevuld, maar het mooie is er al af.
Na 2 jaar weer steeds ontstekingen bij dezelfde wortels, eindelijk een door verwijzing naar de kaakchirurg, gelukkig is de ontsteking nu al anderhalf jaar weg. Ik denk dat door al deze behandelingen mijn kroon zo is beschadigd, gisteren nam ik een kauwgompje, brak er een groot stuk van mijn kroon af.
Ik moet zo de tandarts bellen.... maar wat vinden jullie er moet natuurlijk een nieuwe kroon op, maar zou er sprake zijn van garantie??? dat ding heeft mij toen een boel geld gekost!
Alvast bedankt Steffie

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
janeway

janeway

27-10-2008 om 11:17

Balen

Ik ben hier vaste klant van de tandarts, en hij wilde maar kronen zetten op 2 kiezen.. Toen was de financiele situatie bij ons dat ik niet zomaar even 2 kronen kon betalen. Die zijn er dus nooit gekomen,maar goed ook want ik heb dus idd wortelontstekingen aan de wortelpunten. Zelfs een kaakchirurg kan daar niks meer aan doen. Nu zijn die ontstekingen vrij rustig en heb ik geen klachten maar de kronen komen er niet meer.. Ben blij dat ik ze toen niet gedaan heb want dat had een zelfde verhaal opgeleverd als bij jou.
Ik zou wel aan kaarten bij je tandarts dat je toch enigszins teleurgesteld bent in hoe het gegaan is, dat die kroon je erg veel geld gekost heeft. En misschien wil hij wel je tegemoet komen met een nieuwe kroon..
Sterkte ermee..

juno

juno

27-10-2008 om 14:40

Impantaat

Klinkt alsof je aan een implantaat moet.

Advies tandarts?

Steffie, wat me een beetje puzzelt in je verhaal is dat jij blijkbaar hebt aangedrongen op het vastzetten van de kroon, terwijl de tandarts dit blijkbaar niet wilde (vanwege de terugkerende ontstekingen??).
Als jij, tegen zijn advies in, hebt aangedrongen om de kroon definitief te laten bevestigen, weet ik niet of je wel sterk staat bij je zorgverzekeraar.
Maar misschien heb ik het wel helemaal verkeerd begrepen hoor.
n@nny

Cameron

Je hebt helemaal gelijk!
Zou dat nog een aparte naam hebben, dyslexie op latere leeftijd...??
n@nny

steffie G

steffie G

28-10-2008 om 23:15

Nog niet gebeld...

bedankt voor het mee denken... ik denk dat ik maar meteen naar een andere tandarts ga, ik ben al veel langer ontevreden......... maar hoe weet je of het een goede is?? was er maar een forum voor zoiets.. hahaha!gr. Steffie

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.