Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Madelief

Madelief

23-09-2014 om 16:09

Mijn man wordt 50 jaar. Wat zal ik doen?

Over een paar weken wordt mijn 50 jaar. Als gezin gaan wij uit eten in het weekend ervoor en verder komt er geen feest ofzo. Dit heeft te maken met familie en andere zaken.
Wat kan of zal ik doen om het toch een mijlpaal te laten zijn? Op de dag zelf heeft hij vrijgenomen van zijn werk maar kunnen wij in verband met de kinderen verder niet weg.
Wie heeft er een leuk idee?

hij heeft vrij genomen

dus hij verwacht wel wat speciaals. Jullie kunnen dan toch onder schooltijd wel iets gaan ondernemen? En na schooltijd vragen of de kinderen elders terecht kunnen, bij vriendjes spelen of zo, dan is het nog best de moeite om op pad te gaan.

Waar houdt je man van?
Sauna, museum, luxe lunch, rondvaart, solextocht, down memorylane naar een plek waaraan jullie mooie herinneringen hebben misschien? Naar de film, zwemmen, strandwandeling? Boogschieten, kanovaren, boswandeling?
Of blijf je gewoon de hele dag in bed

Huis versieren

versier het huis, bak (of koop)een speciale 50 jaar taart, schrijf een speciaal gedicht, maak een mooie collage en/of doe samen iets leuks (zie bromvlieg).

Succes en vooral veel plezier gewenst!

tramp

tramp

25-09-2014 om 23:21

bouncen

Wij zouden toen mijn man 50 werd met het hele gezin gaan bouncen, dat is trampolinespringen in zo'n gymzaal helemaal bedekt met trampolines. Het is er door andere verdrietige dingen niet van gekomen, maar dat gebeurt nog wel een keer.
We kwamen er op omdat we met zijn allen zaten te fantaseren over iets wat we konden gaan doen wat je na je 50e niet meer zou doen omdat je (zogenaamd) daar te oud voor bent! Kinderen vonden het een geweldig idee.

Kaaskopje

Kaaskopje

02-10-2014 om 10:48

Hoe oud zijn de kinderen?

Daar hangt vind ik van af wat wel of niet kan.

Tijgeroog

Tijgeroog

02-10-2014 om 11:17

Uh...

"Mijn man wordt 50 jaar. Wat zal ik doen?"

Zoek een jonger exemplaar.

Of bedoelde je dat niet.

(Sorry, ik kon het niet laten. fijne dag toegewenst!)

Monique D*

Monique D*

02-10-2014 om 14:51

Opgeblazen Abraham?

Toen een hele goede kennis van ons 50 was geworden trof hij 's-ochtends vroeg een indringer aan in de huiskamer... hij schrok zich wild. Achteraf bleek het een opgeblazen Abrahampop te zijn!

Een paar dagen geleden was mijn vriendin ook 50 jaar geworden. Zij werd 's-ochtends wakker door gezoem. Bleek dat geluid afkomstig te zijn van een grote Sarapop die voor het huis stond!
Zij had een groot feest gegeven in haar tuin met een barbecue. Haar tuin was bovenaan overdekt met zeil. Haar man speelt in een harmonie en heeft haar verrast met zijn orkest (ze kwamen al spelend binnenlopen).

Mijn idee: huur zo'n Abrahampop en versier het huis met speciale attributen als: "Hoera 50 jaar" en plaatjes van Proost met een groot glas pils met een kunstgebit erin of "Welkom bij de ANBO".
En bekijk voor andere ideeën de reacties van de andere schrijfsters.

Mijntje

Mijntje

02-10-2014 om 17:43

dat ligt eraan

als ik graag van mijn man af zou willen zou ik een opblaasbare Abraham moeten neerzetten

Annet

Annet

02-10-2014 om 20:31

Ik heb mijn man, kinderen en schoonouders gewaarschuwd

dat ik geen Sara's wilde, geen toeters en bellen, geen verrassingsfeest, etc. etc.
Niet omdat ik geen 50 wilde worden maar omdat ik dat soort dingen verschrikkelijk vind. Ieder zijn lol, ik de mijne.
Mijn man heeft mijn schoonouders kunnen overtuigen van mijn wensen. Anders had ik kunnen aansluiten in het schoonmoederdraadje

Madelief

Madelief

02-10-2014 om 20:32

Nog meer beperkt

Wij zouden dit weekend met het gezin sjiek uit eten (iets van zes gangen leek ze wel iets) maar een kind is flink ziek dus voor nu is dat een week later gezet (als wij dat al halen).
Op de dag zelf zegt mijn man dat hij vrij heeft/neemt maar het is zo druk met zijn werk dat ik mij afvraag hoe lang hij níet aan de telefoon zit.
Manlief en ik gaan dan lunchen en hij mag zelf dan een speciale whiskey uitzoeken want daar heb ik toch geen verstand van.
Verder is de zieke dan nog steeds ziek dus behalve het huis versieren met wat 50 jaar en Abraham spulletjes plus een lekkere taart zal het niet worden.
Mijn man zegt zelf dat zijn hoofd er niet naar staat omdat hij het zo druk heeft.

de kroeg in alleen

Toen mijn man 50 werd wilde hij er ook niet veel tijd aan besteden, ook door omstandigheden die er nu even niet toe doen.
Nadat ik hier op het forum mijn licht had opgestoken heb ik een soort 'suprise-act' bedacht. Enkele vrienden van hem ingeseind en die zaten allemaal te wachten in een kroeg waar ze ook zo wel eens heen gaan. Met een smoes man afgeleverd en superise, suprise daar zaten ze te wachten ! Stuk of 8 vrienden, dus niet een heleboel. Heb hem genoeg contant geld in de zak gestopt en toedeloe veel plezier en ben naar huis gegaan. Het was alleen heren. Dus zonder partners.
Wat vind je man leuk? Mijn man vind dit wel leuk. Tenminste 3 keer per jaar ofzo, vaker niet. En ondanks zijn gesputter voor de tijd dat hij het niet wilde vieren want...........was hij hier heel blij mee. Hij heeft een leuke, gezellige avond gehad. Ze hebben nog wat kroegjes afgelopen en hem keurig op een nog best schappelijke tijd thuis afgeleverd. Alleen al het feit dat al zijn vrienden hier 'tijd' voor hadden gemaakt, speciaal voor hem vond hij al geweldig. Want je weet hoe het is tegenwoordig, druk druk druk.
Maar eigenlijk hadden we anders w.s. gewoon de avond thuis voor de buis doorgebracht. Dit was veel 'gedenkwaardiger' .
groeten albana

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.