Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Alison

Alison

07-10-2018 om 11:43

Mobiel hoesje met

Plek voor zeker 6 pasjes én kleingeld.
Google is niet mijn vriend hiermee want ik zoek al een tijdje een nieuw hoesje voor mijn mobiele telefoon. Functie eisen: plaats voor al de pasjes die ik bij me wil hebben en wat klein- en papiergeld.
En dan moeten die pasjes ook nog veilig opgeborgen zijn want nu vallen ze geregeld uit mijn, versleten, hoesje.
Liefst van (imitatie) leer en geschikt voor mijn antieke S5. Iemand die een suggestie heeft?

Inanna

Inanna

07-10-2018 om 12:00

zoiets?

https://www.ebay.com/itm/Magnetic-Flip-Leather-Zipper-Wallet-Card-Slots-Case-Cover-For-Samsung-iPhone/172853771173?hash=item283ee33ba5:m:mlm00aqQHHbkVVddxpB4DWA

Wat betreft pasjes die er uit vallen, daar heeft mijn man ook last van, hij heeft nu een stukje dubbelgevouwen ductape, het zit vastgeplakt in het bovenste pasjesgat en vouwt dan over de pasjes heen, zodat ze er niet uitvallen als je je telefoon even ondersteboven heeft. Misschien niet de oplossing die je zoekt, maar wellicht een oplossing tot je een ander hoesje hebt gevonden.

Krisje

Krisje

07-10-2018 om 13:11

Of deze

Ik heb er pas eentje bij Ali besteld, weliswaar zonder vakje voor kleingeld, maar ik wilde er eentje waar mijn telefoon in vast zat zonder magneet.

Nephy Portemonnee Lederen Telefoon Case Voor Samsung Galaxy S8 Plus S6 S7 Rand S3 S4 S5 A3 A5 J3 J5 J7 2016 2017 Cover Make Spiegel Capa
https://s.click.aliexpress.com/e/i1I8oGo

Die spiegel vond ik erg onnodig, maar de rest is handig

Alison

Alison

07-10-2018 om 13:11

Super 😊

Dank je Inanna en.Krisje
Zoiets bedoel ik inderdaad. Nu heb ik ook wat meer zoektermen en ga ik eens kijken wat er nog meer te vinden is.
Je tip van de ducttape ga ik proberen. Ben ik in ieder geval voorlopig uit de brand 😊

Ad Hombre

Ad Hombre

07-10-2018 om 16:23

Secrid

https://secrid.com/nl-nl/

Hip nieuw Nederlands merk. Zo hip dat er allerlei nep van verkocht wordt.

Inanna

Inanna

07-10-2018 om 16:51

maar Ad

Dat is toch geen telefoonhoesje?
Ik zag ze laatst wel een keer liggen in een tassenwinkel, ik vond het er heel mooi uitzien.

Josien

Josien

07-10-2018 om 18:36

Wat is er zo handig aan een hoesje voor je telefoon met pasjes?

Ik bedoel dit niet als kritiek. Maar ik kan me niets voorstellen van een gemak van je pasjes en geld in je telefoonhoesje. Pasjes en geld bij elkaar snap ik. Die gebruik je op dezelfde momenten. Je telefoon gebruik je over het algmeeen niet gelijktijdig met je betaalpassen.

Zelf heb ik een kleine portemonnee, eigenlijk een leren sleuteletui met een klein vakje met een rits. De sleutelhanger heb ik eruit geknipt. Daarin gaan de pasjes en een briefje van 10 of 20. In het vakje zit een beetje kleingeld, bij te veel munten gaan die eruit. Dit is zo klein dat het in mijn linkerbroekzak past zonder dat het opvalt. Mijn telefoon zit in mijn rechterbroekzak.

Het enige dat nog praktisch zou zijn, is dat jurken en rokken ook zakken hebben.
Voor die dagen heb ik een kleine platte tas, soort mapje met een koord. Daar passen telefoon, portemonnee en sleutels in.

Krisje

Krisje

07-10-2018 om 19:13

Handig

Ik heb geen contant geld, nooit, en zoveel mogelijk pasjes zijn gescand in een app. Wat moet ik dus bij me hebben als ik de deur uitga: telefoon (altijd binnen handbereik ivm zorgenkind), bankpas, rijbewijs, autopapieren. Nooit een tas meer nodig, heerlijk.

Ik sleepte echte altijd overal zo'n lekker mega cowboysbag mee. Halve inboedel erin, je had zakdoeken, paracetamol, pleisters, nagelvijl, lippenbalsem, theezakjes, leesbril, koekjes, pakjes sap of iets anders nodig? Grote kans dat ik het bij me had. Tot ik steeds meer rugklachten kreeg en de fysio me toch aanraadde te stoppen met die grote tas. Nu ben ik het andere uiterste en heb zo min mogelijk bij me. Bevalt me prima!

Ad Hombre

Ad Hombre

07-10-2018 om 19:26

Inanna

Nee, je hebt gelijk. Ik heb ze nooit in het echt gezien maar op de foto leek het wel een telefoonhoesje.

Josien

Josien

07-10-2018 om 19:35

Naar de Secred heb ik ook gekeken dit weekend

Dit naar aanleiding van een artikel in de Volkskrant over Design.
Helaas hebben ze geen platte kleine hoesjes waar ook nog een paar munten in kunnen. De opties met kleingeld zijn gelijk de grootste varianten.
Anders was dit een uitstekend alternatief voor mijn leren sleuteletui.

Toevallig deze week bericht gehad van mijn ziektekostenverzekering. Ze starten met een app. Dan hoef ik mijn pasje niet meer bij me te hebben.
Dat deed ik al niet . Mijn pasje zat bij de foto's. Kom ik prima mee weg.

Geen idee waarom mensen 5-6 pasjes bij zich willen hebben.
Hier beperkt het zich tot de bankpas, rijbewijs en ov-kaart.
Aan alle spaaracties via een pasje doe ik gewoon niet mee. Heel rustig.
Ik hoop dat de bankpas binnenkort niet meer nodig is. Dat ik via mijn mobiel kan betalen.
De ov-kaart zou ik ook graag via mijn mobiel gebruiken. Ik reis zelden met het OV, maar heb voor de zekerheid de pas wel bij me. Voor als mijn auto uitvalt.

Ik maak 'm zelf

En dan ook nog op een manier dat ik de etui aan mijn riem kan hangen. Met op twee plaatsen klittenband zodat ik er moeite voor moet doen om los te maken. Zo valt m'n mobiel niet meer uit m'n broekzak in de wc. Wat kleingeld zit in mijn sleuteletui, want ook nog sleutels in mijn telefoonhoes wordt wat teveel van het goede.

Vogel

Vogel

07-10-2018 om 21:16

Secrid

Zoon heeft de versie met een ‘bakje’ waar ook munten in kunnen, is iets dikker dan alleen de kaartenhouder maar alsnog maar 1,4 cm. Dunner dan de gemiddelde portemonnee dus.

Aan zes pasjes kom ik zo: twee maal betaalpas (een privé en een van de gezinsrekening), rijbewijs, Greenwheelspas, bieb, museumkaart heb ik toch graag allemaal bij de hand. En dan zit mijn ov-kaart nog in mijn telefoonhoesje.
Pasje van de ziektekostenverzekering heb ik eigenlijk nooit bij me.
Cashgeld heb ik nog maar zelden in mijn portemonnee zitten, dus ik overweeg nu ook een Secrid.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.