Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Mooi geschilderd schilderij modern, favoriete schilder

ik wil graag een schilderij in de kamer hangen. Liefst beetje rustig, maar wel modern. Ben benieuwd wie jullie favoriete schilder is? Wie weet zit er iets voor mij tussen.

Ik hou erg van het werk van Tessa de Rijk. Maar goed, kunst is nogal persoonlijk.
Heb ook nog twee favoriete galeries, mag vast ook Heb je veel keus! Van fotos tot schilderijen, van betaalbaar naar prijzig. 

Als je op Patty Morgan.net googled vind je het vanzelf. En de andere is Oode. 

Bestaat de kunstuitleen eigenlijk nog? Dan kun je daar eens rondneuzen en iets kiezen wat je aanspreekt. En later ruilen voor iets anders. 

Kikki39

Kikki39

12-07-2021 om 22:12 Topicstarter

ja smaken verschillen, ik vind Tessa de rijk te saai. Ik zal eens kijken of dat in de buurt is een kunstuitleen.

Je kunt ook eens kijken op exto.nl, daar staan werken op van veel verschillende kunstenaars die niet allemaal even goed zijn, maar waar toch wel (vind ik) veel leuks te zien is. En als je voor een origineel schilderij gaat, minder duur dan van een al bekende kunstenaar. (Of ga je voor een reproductie?) 
Je kunt het filter zo instellen dat je alleen abstracte schilderijen ziet. 

Een kennis van mij in Utrecht maakt prachtige schilderijen, vind ik. Heeft net 2 of 3 weken geleden met haar werk in de NRC gestaan (in de serie van Pijbes). kaatsuringa.nl
We hebben hier een serie grote werken van haar hangen: de oesterseters. Ik word er elke dag blij van,
SIni

Kikki39

Kikki39

14-07-2021 om 14:50 Topicstarter

zal eens kijken,dank je

Als je voor een reproduktie gaat kun je hier heel veel vinden: https://www.werkaandemuur.nl/ . Heeft vanalles. Veel fotografie maar ook schilderijen en tekeningen, abstract enzovoorts. Ik ken meerdere mensen die er gekocht hebben en was onder de indruk van de kwaliteit. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.