Huis, Tuin en Keuken

muizemeis
26-01-2011 om 10:26
Sudo
Alhoewel ik geen sudofan ben ga ik het toch eens proberen.
Muizemeis

muizemeis
26-01-2011 om 16:20
Anna
Proest, dat zou wel een hoop werk schelen, alleen de onderbenen dan nog doen en klaar.
Muizemeis

Puck
26-01-2011 om 17:10
Voordeel van de boerkini muizemeis
Boerkini gaat tot je enkels muizemeis, dus dan hoef je je onderbenen ook niet te ontbossen

Wilgenkatje-
26-01-2011 om 23:09
Nou lidwientje
Vervelend vind ik al die haargroei wel, maar zó vervelend nou ook weer niet

muizemeis
27-01-2011 om 10:28
Puck
Ja maar die Boerkini lijkt me zo lastig zwemmen, maar goed mischien is dat een kwestie van wennen.
Muizemeis

Genista
27-01-2011 om 16:52
Muizemeis
Neem gewoon zo'n haaienpak, waar ook de zwemgroten der aarde hun baantjes in hardzwemmen.

Puck
27-01-2011 om 19:42
Haaienpak vs boerkini
Volgens mij zit zo'n haaienpak nog beroerder dan een boerkini. een boerkini is toch gewoon van dezelfde stof als normale badpakken? Die haaienpakken zitten megastrak heb ik wel eens begrepen in een interview met MArleen Velthuis. Dus ik zou toch voor zo'n Boerkini gaan Muizemeis, tenzij je een toptijd wilt zwemmen.

dirksmama
27-01-2011 om 23:36
Sunshirt
Ik zwem vaak in de Australische variant van de boerkini, dus zonder badmutsje. Een sunsuit. Ik vind het prima zwemmen en het scheelt heel veel gesmeer en verbranden. Het zit als een tweede huid om je heen, eerlijk gezegd vind ik het prettiger zitten als een bikini met van die schuivende bandjes waar je steeds op moet leggen of zo'n broekje dat in je bilspleet wil kruipen.

+ Slimme Brunette +
28-01-2011 om 01:24
Toch maar scheren.
Stug blijven doorscheren, de pukkeltjes verdwijnen vanzelf, al kan dat wekenlang duren. En blijven bijhouden want als je de boel een paar weken de boel laat heb je kans dat ze bij de eerstvolgende scheerbeurt weer terugkomen. Veel gedoe, bijna elke dag scheren? Neuh, het is zo gebeurd. De meeste mannen scheren zich toch ook heel regelmatig? Ik scheer al jaren zonder klagen bijna elke dag bikinilijn en onderbenen (woon in een mooiweerland) en ben echt niet zo´n type dat urenlang met haar uiterlijk bezig is.

muizemeis
28-01-2011 om 10:15
Zo gebeurd???????????/
Nou ik kan je een ding zeggen, het is echt niet gebeurd bij mij. Ookal hou ik het bij, het duurt wel weer even voor ik alles gehad heb.
Muizemeis

Fiorucci
28-01-2011 om 11:27
Muizemeis
Ik ben eigenlijk ook zo klaar, ik scheer tijdens het douchen. Er is van Nivea een douchespul speciaal voor scheren,echt ideaal.

sus-anne
28-01-2011 om 13:30
Zo gebeurd
ja hoor,elke dag tijdens het douchen hou ik alles bij,dat duurt echt niet langer dan twee minuten.

Shonagh
28-01-2011 om 17:57
Helemaal niet zo gebeurd
als je donker, zwaarbehaard bent en kippig zonder leesbril.
Maar 1 troost nu ik de 50 ruim gepasseerd ben, de haren worden minder stug en ook iets minder zwart.

Vic
28-01-2011 om 18:13
Bovenbeen?
Doen jullie dan ook je bovenbenen? Dan kan ik me wel voorstellen dat je wat langer bezig bent.

Shonagh
28-01-2011 om 18:21
Ja inderdaad
Binnen en achterkant van bovenbenen, zelfs bovenkant voet en tenen............. Winters dus niet zo precies, maar zomers met de leesbril op !

janitha
28-01-2011 om 18:35
Ipl
Hier laserbehandelingen. Stug zwart haar. Wordt al mooi minder. Want ik ben echt zo'n geplukte kip anders, ook al scheer ik elke dag.