Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Nieky

Nieky

17-11-2008 om 14:41

Naadje van bankstel

Zoals de titel al zegt: van mijn bankstel is een naadje los. Het is ook precies op het zitgedeelte, dus altijd onder spanning, en langzamerhand wordt het steeds groter.
Zelf klussen met naald en draad is geen optie (wel geprobeert overigens) want de stof is te dik, een soort van alcantara.

Iemand ervaring met dit soort kleine irritaties? Zijn er bedrijven die dit evt. thuis kunnen repareren?

Help!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Wilma

Wilma

17-11-2008 om 15:51

Hier wel zelf

en tot nu toe blijft 't redelijk goed zitten. Ook midden op 't zitgedeelte, 't ziet er niet uit, zo'n losse naad (en zichtbare vulling) middenop de bank.
Hier hebben wij 't dus ook zelf gedaan en wij hebben nog wel een leren bank, je vingers zijn haast tot bloedens toe als je ermee aan de slag bent geweest.

Groetjes, Wilma.

Klaartje

Klaartje

17-11-2008 om 20:36

Kromme naald

Dit gaat het beste met een dikke kromme naald. Ik heb die eens van de schoenmaker mogen lenen. Vraag je gelijk wat sterk garen erbij.

Klaartje

Stoffeerder aan huis

Mijn moeder had laatst een stoffeerder aan huis omdat de elastieken banden onder de zitkussens het begeven hadden. Dat kan dus wel!
Het was overigens een stoffeerster uit Zelhem. Als je toevallig daar in de buurt woont kan ik adres/telefoonnr wel proberen te achterhalen!

Nieky

Nieky

18-11-2008 om 22:07

Triple

Triple,

Helaas is dat niet echt in de buurt, maar bedankt voor het aanbod.

Ik ben bang dat ik toch aan de kromme naald moet hihi

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.