Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Naam constructiebouwpakket gezocht

Ik ben op zoek naar (de titel zegt het al..) de naam van een constructiebouwpakket waarmee je verschillende "voertuigen" kunt maken. Het is een pakket van hout en het lijkt een beetje op Meccano maar dan in het groot.

Ik weet dat ze dit een jaar of 2-3 geleden in een aantal speelgoedwinkels verkochten en ik heb ze toen ook bij de Hema gezien (en nog even overwogen om dit te kopen, maar helaas niet gedaan). Het pakket kostte toen tussen 100 en 150 euro geloof ik.

Weet iemand wat ik bedoel, hoe dit heet en vooral waar dit te koop is?

Je zou me zoooo blij maken

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rafelkap

Rafelkap

11-06-2010 om 07:44

Matador?

Bedoel je matador? Dat is ook van hout. Erg leuk spul maar nog moeilijk te krijgen.

Vera*

Vera*

11-06-2010 om 09:19

baufix?
Of sio montage? Beiden hebben plankjes met gaatjes en blokjes met gaatjes plus wielen. Je maakt het vast met schroeven en moeren.

mar

mar

11-06-2010 om 10:46

Ik denk...

dat je Moov bedoelt. Het is van Berg toys, de toko die ook die mooie skelters verkoopt. Even rondneuzen helpt qua prijs, oorspronkelijk lag de prijs rond de 250 euro meen ik, later heb ik het ook gezien voor rond de 150 euro.
Of het spul van de Hema toen hetzelfde was, weet ik niet.

Dees *

Dees *

11-06-2010 om 16:30 Topicstarter

Ja moov is het

Het was inderdaad van Berg Toys.

Oei 250 euro, dat wordt nog even doorsparen dus....

Bedankt!!

Toch handig zeg dit forum. Gisteravond de hele avond voor niets zitten zoeken. En vandaag dus in een mum van tijd mijn antwoord.

soepstengel

soepstengel

11-06-2010 om 17:57

Wij hebben er 1 op de bso

het is wel èrg leuk als ie in elkaar staat maar het in elkaar zetten is een flinke bezigheid. Ik had er echt zere handen van omdat je de rubberen ringen steeds om de buizen met ribbels moet schuiven. De schuimrubberen zitting etc is niet zo stevig maar de constructie van de buizen wel.

Dees *

Dees *

11-06-2010 om 23:24 Topicstarter

Soepstengel

En vanaf welke leeftijd is ie een beetje leuk te gebruiken?

Ik had eigenlijk in mijn hoofd dat oudste (11) iets voor jongste (wordt straks 2) zou bouwen. Vinden ze allebei leuk.
Maar ik twijfel er nu dus een beetje aan of jongste daar al wel mee uit de voeten kan.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.