Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Linda99

Linda99

12-10-2008 om 22:44

Naar gelredome

Vrijdag ga ik met mijn moeder en 2 tantes naar Marco Borsato. Ik krijg een kaartje dus heb qua planning niks bedacht van te voren. Maar nu........het is de bedoeling dat we met de auto gaan en dat ik rij (mijn moeder gaat vaker uit met d'r zussen en nu was het haar beurt om te rijden, en ze vroeg of ik wilde rijden......aangezien zij mijn kaartje betaalt vond ik dat wel redelijk).

Maar vanuit de randstad (regio Den Haag) is het best een eind rijden. Is openbaar vervoer dan niet handiger? Of is dat meer gedoe dan de auto? We gaan al om 14.00 weg dus op zich hebben we wel tijd genoeg lijkt me.

Twijfel dus. Wie heeft er ervaring met OV naar Gelredome of de auto en dan parkeren?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Marmar

Marmar

13-10-2008 om 06:52

Gegeven paard....

Linda, je hebt het kaartje gekregen en van je moeder al begrepen dat het 'normale' groepje (moeder en tantes) altijd gaat rijden. Ze heeft jou gevraagd om dat deze keer te doen.
Het is dus volgens mij niet meer een twijfel of keuze of het openbaar vervoer beter/leuker/sneller zou zijn. Eea ís al gepland. Jij hebt al toegestemd in 'chauffeur' zijn.
Ga dus maar gewoon genieten.

Linda99

Linda99

13-10-2008 om 09:31

Pelle

Ik heb een kortingskaart voor de trein, dus dat scheelt. Maar als parkeren daar makkelijk is dan scheelt dat. Want daar kijk ik een beetje tegenop, problemen met parkeren. Ook terugrijden terwijl ik nachtblind ben vind ik een drempel, maar mijn moeder heeft al aangeboden om dan terug te rijden. Dus we zien wel hoe het loopt.

Faith

Faith

14-10-2008 om 22:10

Linda

Het is een geweldig leuk concert. WIj hebben vroeg in de middag geparkeerd bij de Rijnhal. Even opzoeken hoe je er vanaf jullie komt. Wij hoefden toen zelfs nog niet te betalen, maar dat is bijzaak. Van daar zijn we eerst gaan shoppen in Kronenburg en daarna was het een kippe-eindje naar het Gelredome. Daar kun je overigens prima lekkere dingetjes eten voor weinig.
En omdat we dicht bij de uitgang hadden geparkeerd En de parkeerwachten zo goed hun best deden waren we ook snel weer weg. Gewoon doen, en geniet! en blijf tot het einde!!! Faith

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.