Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Marije

Marije

22-02-2011 om 21:26

Nachthemd

Ik ben eigenlijk al een tijdje op zoek naar een leuk nachthemd. Het liefst gewoon effen. Ik vraag het hier maar eens een keer, ik zie namelijk alleen maar nachthemden met bloemetjes, poppetjes en teksten. Natuurlijk zou ik dat ook kunnen kopen, het is immers toch donker 's nachts, maar is er nou nergens iets effens te koop?? Ik wil er eentje met korte mouwen tot aan mijn knieen, hier een plaatje: http://www.vd.nl/medias/sys_master/8877945290782/32008873_d_01_l.jpg

Wie weet een adresje?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Wehkamp

kijk eens bij wehkamp,daar heb ik laatst voor mijn moeder effen nachthemden besteld.

Vic

Vic

22-02-2011 om 21:51

Hema?

Misschien bij de Hema? Maar wat is er mis met Hello Kitty? Het is toch donker 's nachts.

Vic

Vic

22-02-2011 om 21:51

Oh gut

Maak ik een grapje, heb je hem zelf al gemaakt. Zomaar overheen gelezen

Marije

Marije

22-02-2011 om 21:58

Wehkamp nee

Ik ben een zeurpiet ik zeg het maar vast. Ik zie er 2 bij wehkamp, de ene is een setje in heel vies blauw en knalroze (vind ik niets, echt afschuwelijke kleuren.) en die andere dat is een hele wijde paarse en dezelfde in zwart, die vind ik te wijd.
Ik wil een wat rustiger kleur, dus donkerblauw, grijs, zwart of wit bijvoorbeeld.

Marije

Marije

22-02-2011 om 22:00

Vic

Vic, kan jij me vertellen waar jij ze ziet bij Hema.nl? Ik heb net gekeken maar er staan er geen tussen.

Alvast bedankt!!!

Waarom bestel je die van je link niet?

Ik snap het niet helemaal, je geeft een link en dat ding is gewoon bij V & D te bestellen. Lijkt me toch vrij simpel.

Vic

Vic

22-02-2011 om 23:16

Hema winkel

Online zie ik ook niets wat voldoet aan je eisen, maar ik heb ooit voor een ziekenhuisverblijf twee streepjesnachthemden bij de Hema gekocht. Zelfde model als wat jij zoekt. Bij esprit.nl zag ik ook heel leuke nachthemden. Niet effen, maar wel bijv. een met een keurig ruitje.

Marije

Marije

22-02-2011 om 23:59

Savon?

Nou, Savon omdat ik schrijf in mijn berichtje dat ik een EFFEN nachthemd wil, zonder opdruk dus. Vandaar.

Marije

Marije

23-02-2011 om 00:07

Die van esprit

Die van esprit zijn inderdaad niet effen, een streepje vind ik al wat minder erg (maar eigenlijk ook niet leuk) en dat ruitje vind ik lelijk. Maar wat ik nog lelijker vind is het gerimpelde bovenkantje op borsthoogte.
Eigenlijk wil ik het meest doodgewone, een lang t-shirt in een rustige kleur, niet meer en niet minder. Ik vind het wel jammer dat er niets zonder poespas is eigenlijk, je zou toch zeggen dat dat het makkelijkste is om te produceren (ipv bloemetjes, figuurtjes, hello kitty, stomme tekstjes en rimpeltjes her en der)
Ik heb er echt zelf al heleboel keren op gegoogled en hoopte iets over het hoofd te zien, een winkel waar ze zoiets dus wel hebben, maar ik vrees dat het niet bestaat dus.

Lynna

Lynna

23-02-2011 om 00:22

Bestaat niet

Ik zoek hetzelfde als jij, iets met korte mouwen voor de zomer en lange mouwen voor de winter. Ik kan het echt nergens vinden en loop dus altijd in lelijke nachthemden.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Fiorucci

Fiorucci

23-02-2011 om 07:11

Ben je al bij Hunkemoller/Livera geweest?

Ik heb het anders opgelost

Ik vind de officiële nachthemden ook altijd van die tuttedingen. En een gewoon t-shirt vind ik te kort. Ik ga bij b.v. Scapino kijken op de "dames sportafdeling". Daar hangen allerlei shirts, effen en verschillende modellen. Hemd model, met mouwtjes,strak, wijd en wèl uni kleuren. Gewoon in katoen. Van die pakken waar je ook mee naar Yoga kunt gaan of naar het zwembad.
Ik koop er vaak een bijpassende broek/vest bij, kan ik op zondag de hele dag in mijn "huispak" lopen.

Marije

Marije

23-02-2011 om 10:46

Lief

Lief dat je hebt lopen zoeken Margriet, maar ik ben echt een zeikerd, ik weet het. Deze vind ik te vrouwelijk met die veel te grote hals met rimpeltjes (weet zeker dat bij het slapen mijn halve schouder uit dat ding zal hangen)
En de mouwtjes met rimpeltjes vind ik ook niets. Eigenlijk hoe gewoner hoe beter, dus lang t-shirt. Ik zal binnenkort eens achter de tip van Wil aan gaan, door bij Scapino bij de sportafdeling te kijken.

soepstengel

soepstengel

23-02-2011 om 11:00

En een lang t shirt van

Bij esprit hebben ze ook lange tshirts voor nog geen 10-tje, is dat niet iets? Met lange mouwen in de basics en korte mouwen bij "effen".
Ik heb laatst een effen nachthemd in donkerpaars gekocht bij de zeeman, er zit wel een heel klein roesje langs de knoopjes en hij is redelijk smal( dus niet zo'n wijd ding wat steeds rond me heen draait).

Roosje Katoen

Roosje Katoen

23-02-2011 om 13:55

Ja esprit

http://www.esprit.nl/?LKZ=NL

Precies wat je zoekt voor 9,95: extra lang basic t-shirt, gelijk bovenaan. Ga er denk ik zelf ook maat wat bestellen

Marije

Marije

23-02-2011 om 19:41

Twijfel bij esprit

ik twijfel bij die van Esprit. Ze zijn zeker 20 cm korter dan de knie en ik wil 'm eigenlijk langer, anders zou ik net zo goed het xxxl t-shirt van mijn man aan kunnen trekken (voor de lengte dan)

Marije ga nou naar de hema

daar heb ik een effen lichtblauw lang, echt lang shirt gekocht. Volgens mij helemaal wat jij zoekt. Geen streepjes, geen roezeltje, geen stikseltje...noppes nada.
Dus stap op je fiets, in je auto of pak de bus en ga daar nou eens tussen die rekken kijken.

groetjes van Purk

Marije

Marije

23-02-2011 om 20:15

Ben al geweest bij hema!

Purk ik ben vorige week bij de Hema geweest, wil nog wel een keer kijken hoor, maar vorige week hadden ze ze niet. Was het ook met korte mouw? Gewoon bij de pyama's?

Vic

Vic

23-02-2011 om 20:15

Marije

Niet om te zeuren hoor, maar waarom wil je je ponnetje precies op die lengte en in het bruin of grijs? Het lijkt mij dat de kleur volstrekt irrelevant is als je slaapt, je gaat toch niet in je nachthemd in de voortuin zitten? En de lengte lijkt me juist prettiger wat korter, anders voel je het helemaal zo zitten.
Ik draag zelf geen pyjama/nachthemd, dus kan me er niets bij voorstellen. Als ik incidenteel gekleed moet slapen heb ik het liefst gewoon een hemdje of normaal T-shirt, en dat vind ik al zo irritant zitten.

Inderdaad bij de pyjama's

daar heb ik hem vandaan geplukt. Je kan zelfs bijpassende broeken krijgen, een soort leggings. Ik denk dat ik hem zo'n anderhalve maand geleden gekocht heb.

groetjes van Purk

p.s. wel bij zo'n grote HEMA, niet een wijkhemaatje

Valkyre

Valkyre

23-02-2011 om 22:23

Snap 't wel

Ik zou van m'n leven niet een pon met een hello Kitty print aantrekken, dus ik snap 't wel! Ik ben zelf meer van de pyjamabroek-plus-shirtje combi, en al maanden op zoek naar die fijne pyjamabroek in een maatje kleiner, maar die schijnt niet meer gemaakt te worden, grrr...

marije

marije

23-02-2011 om 22:43

Je hoeft het niet te snappen

Hoi Vic,

Tja, je hoeft niet te snappen waarom ik een (in mijn ogen) normale pyama wil. Ik wil een normale kleur (dus geen knalroze of knalblauw, ik ben geen kleuter) hemdje vind ik te koud aan mijn schouders, lange mouwen vind ik te warm. Lengte wil ik inderdaad tot de knie, anders kruipt het helemaal omhoog tot aan mijn navel bij het slapen (zoals bij een gewoon t-shirt) En ik wil de in de ochtend wel eens gewoon in iets normaals beneden komen (heb regelmatig logees hier slapen, en ik slaap ook regelmatig bij schoonfamilie) en dan wil ik dus geen stomme teksten op mijn borst, Hello Kitty en ik hou gewoon niet van bloemetjes, dat vind ik een te hoog "miss etam" gehalte.
Ik pas me al jaren aan, want iets normaals vinden is er al jaren niet bij, ik kreeg gisteren het foldertje van V&D in mijn handen en zie daar van die t-shirt pyama's, in het foldertje zitten er bloemen op, toch even checken op de site in de hoop dat er ook effen pyama's tussen zitten, maar helaas, nee hoor, stomme bloemen en anders stomme teksten. (jammer dat je dat er niet af kan wassen, dan was het probleem opgelost) dus ik dacht, laat ik er eens een draadje aan wagen... maar ik wil dus dit keer eens echt iets kopen wat IK leuk vind, doe ik namelijk al jaren NIET.
Ik vind het jammer dat pyama-fabrikanten het nodig vinden iedere keer stomme teksten of plaatjes op die shirts te zetten, en ik heb ook altijd de indruk dat dat bij dingen voor vrouwen erger is (het bloemetjes, poppetjes en beertjes gehalte) ik zie dat bij mannenkleding toch echt veel minder (autootjes, plaatjes of andere stoere dingen toch?)

Daar zeg je zowat marije

voor mannen kun je inderdaad gewoon harstikke effen pyjama's kopen zonder opsmuk. Raar dat vrouwennachtkleding per definite opgeleukt met schattigheidjes of gegrap moet worden. Snap het ook niet.

Misschien moet je eens over de grens winkelen als je in de buurt bent? Ik heb wel eens een zeer effen Duits nachtponnetje op knielengte gescoord.

Margriet*

Margriet*

23-02-2011 om 23:11

Deze dan

http://www.bonprixsecure.com/nl/Big-shirt-set-van-2248538-bundle.htm?id=1323428067051534039-0-4d658202&sourcePageClick=article_image in het paars.

Ik vind deze echt mooi, heel neutraal.
http://www.3suisses.nl/F-10078-nachtmode-kleding-dames/P-1637486-andere_nachthemd.htm

En deze misschien voor je man: ☺
http://www.klingel.de/index.php?ltnr=69537545&product=535787&group=5374159&id=a174&artnumber=775203&refID=nextag/Waesche/Herren/Nachtwaesche/Nachthemden/775203&emsrc=Produktportale

Lastig hoor, nu iets vinden met korte mouwen, misschien kun je in het voorjaar nog iets meer vinden.
Ik vind het wel leuk om te zoeken op 3suisses vond ik verrassend leuke dingen staan.

Guinevere

Guinevere

24-02-2011 om 09:44

Begrijp het wel

Ik begrijp het wel, dus ik koop al jaren mijn nachtkleding bij de Hema. Maar dan op de kinderafdeling. Een puber gaat echt niet met zo'n debiele opdruk lopen als waar ze volwassen vrouwen de nacht in willen laten doorbrengen, dus ik slaag ik regelmatig bij de pubernachtkleding.

Inderdaad lastig

Ik heb zelf vorig jaar een donkerblauw nachthemd gekocht met korte mouwen, gewoon lang t-shirtmodel. Maar wel met een opdruk: I'm a miracle. Tenenkrommend natuurlijk, maar ach, wie ziet mij daar nou verder mee.

Totdat ik er vorig jaar op de camping in Frankrijk met m'n slaperige kop mee naar het sanitairgebouw liep en ik onderweg van een mij tegemoetkomende heer te horen kreeg dat ik een wonder was.

Dus Marije, als je iets vindt, hoor ik het graag.

Chris

En dit?

Misschien moet je bij jurken kijken.
http://shop.hm.com/nl/shoppingwindow?dept=DAM_KLAKJ_KLA&shoptype=S
op pagina 8, jurk van katoen, wit met blauwe streepjes.
hier effen in grijs, zwart en pastel van katoen:
http://www.bonprixsecure.com/nl/Shirtjurk-15387208-style.htm?id=1803343582254634096-0-4d662078&pa=0&sourcePageClick=article_style

Marije

Marije

24-02-2011 om 11:42

Bedankt

Ik ga binnenkort toch nog maar eens bij de Hema kijken en bij scapino sport. Die ene van bonprix (de paarse) is wel leuk, die andere die erbij hoort weer helemaal niet, en ik zag ook een hele lange, dat is weer te lang en ik zie veel hele grote halsuitsnedes, zo een heb ik er, en dat zit gewoon niet, in bed vallen m'n borsten of schouders er gewoon uit zodra ik me omdraai.
Die van H&M zijn te kort en ook weer zo'n grote halsuitsnede.
Ik zal, als ik binnenkort eens in Duitsland ben, daar eens kijken, daar ben ik eigenlijk nog nooit opgekomen.
Ik heb hier inderdaad ook een nachthemd daar staat op "dream factory" en op de andere "it's hard being a princess" (stom dus) en ik had er nog 2 en daar stonden poppetjes op, schaapjes ofzo, hoe komen ze erop, wie vind dat nou leuk ?

soepstengel

soepstengel

24-02-2011 om 19:16

Ik snap wel

dat je geen plaatjes etc wil, dat hoeft voor mij ook niet. Ik heb de laatste jaren de meest gewone bij de zeeman op de kop getikt, met hele brede strepen( grijs/zachtroze) en effen of met een miniopdruk op de voorkant, dat ging nog net

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.