Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Henriette123

Henriette123

07-10-2008 om 21:03

Ncoi pedagogiek

Ik overweeg de eenjarige HBOstudie pedagogiek bij het ncoi te gaan volgen.Is het beslist noodzakelijk om er al bij te werken? Heeft hier iemand ervaring mee?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Helen

Helen

08-10-2008 om 15:45

Is op hbo-niveau..

.. maar geen volledige opleiding. Een vriend heeft HBO bedrijfspsychologie gedaan. Was eenjarige curus in deeltijd. Als onderdeel van een volledige HBO-opleiding kan die curus ingebracht worden voor 6 studiepunten blijkt nu. Is dus geen volledige opleiding maar wel een cursus op HBO-niveau. Wellicht dat dit ook voor HBO Pedagogiek zo is?

Bij veel van hun cursussen horen praktijkopdrachten die je binnen je `eigen` bedrijf uit moet/kan voeren. Weet dus niet hoe beperkend het is als je niet in die richting werkt? Ik zou gewoon even naar NCOI zelf bellen. Succes!

Ik volg hbo personeelsmanagement bij ncoi maar moet zeggen...

ik en veel andere cursisten zouden nooit meer die keuze voor NCOI maken.
Boeken komen te laat, verkeerde inschrijving (ik doe het via e-learning maar blijf maar uitnodigingen krijgen voor een zaterdagbijeenkomst), ipv 1 week per sessie is het ineens 5 dagen tussen iedere sessie (omdat ze zelf te laat zijn begonnen), van docenten hoor je niets of pas heel laat iets op je ingestuurde opdrachten (en tot je een reactie hebt kun je verder niets insturen en loop je dus achter)... enfin. Ik zou nog lang door kunnen gaan.

Kijk eens op hyves, er zijn een aantal hyves van NCOI personeelsmanagement en ze bartsten uiteen van de klachten...

Maak vooral je eigen keuze maar als ik je posting langs zie komen kan ik niet nalaten je te waarschuwen.
En hoe dan ook succes met je studie!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.