Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Vera*

Vera*

14-11-2008 om 21:58

Nieuwe mobiel

Ik moet een nieuwe mobiele telefoon.
Nu zoek ik er eentje met (mogelijkheid voor) 'grote' letters ivm de leesbaarheid.
Nu kun je in geen enkele telefoonwinkel een telefoontje in het echt aan het werk zien en weet je dus ook niet wat de lettergrootte is.
Iemand zei eens dat de modellen van Samsung grote letters hebben maar dat heb ik dus nog nooit gezien.
Ik hoef alleen maar te bellen en soms te sms-en.
Wie heeft tips?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Anne

Anne

15-11-2008 om 09:48

Ik heb een nokia

hoi hoi

ik heb de nokia 6500 slide en kan die instellen op kleine, normale of grote letters.

groetjes Anne

? hoezo in 't echt?

ik geloof dat je je vergist vera, ik was gisteren nog in een t-mobile winkel én in een gewone mobile-shop en het stikte er van de 'echte' telefoons. en die kon je ook nog 's écht uitproberen....bij de t-mobile winkel liggen ze al kant en klaar zelfs aan een ijzeren touwtje, kun je ze zó pakken. in de mobile-shop achter glas, maar als je er naar vraagt laten ze 'm graag werkend aan je zien en mag je zelf ook proberen.
succes ermee
groeten albana

Ik heb een samsung

ik zie niet echt grote letters maar als ik nummer draai dan is dat wel erg groot in beeld. Is dat was je bedoelde?

Puck2

Puck2

17-11-2008 om 11:37

Mijn samsung is waardeloos

De cijfers komen weliswaar groot in beeld, maar sms-en is waardeloos. De toetsen zijn erg slecht leesbaar en zijn ook nog eens slecht verlicht. Ik ben een beetje kippig maar ik weet zeker dat Vera er niet mee uit de voeten zou kunnen. ik heb zo'n clam-shell ladyphone.
Maarre, klinkt oenig, er zijn toch ook simpele mobieltjes voor senioren met extra grote letters en toetsen en weinig toeters en bellen? Is dat geen optie voor je?

Vera*

Vera*

18-11-2008 om 09:37

Zucht

het wordt er niet gemakkelijker op. Ik hoop vrijdag naar de stad te kunnen gaan en zal dan nog maar eens de telefoonwinkels inlopen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.