Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

stoffertje

stoffertje

13-03-2020 om 14:37

nieuwe stofzuiger

Hoi allemaal,

onze stofzuiger heeft het begeven.

heeft iemand van jullie recent een nieuwe gekocht?

we hebben een hond (die momenteel ernstig verhaard) en verschillende typen
vloerbedekking (marmoleum, kurk, vinyl en tapijt) (best veel als je het zo opschrijft!)

heeft iemand een gouden tip?

groetjes
Stoffertje

Sylvia

Sylvia

13-03-2020 om 16:25

Robot

Ik heb n.a.v. een tip hier een robotstofzuiger gekocht. Merk Eufy. € 199,- Doet het fantastisch, ook op tapijt en de dikke kokosmat voor de voordeur, hij rijdt er zó op en af. Zeker met zo'n verharende hond, kan je het ding dagelijks uit zichzelf zijn werkje doen. Ik heb nog wel een gewone staan (voor de trappen) maar verder laat ik Eufy zijn gang gaan.

Mijntje

Mijntje

13-03-2020 om 16:28

Miele

Ik doe het liever zelf, hoef ik ook niet naar de sportschool
Wij hebben sinds een tijdje weer een Miele, na een uitstapje naar een Siemens, maar dat was voor korte duur. Deze zuigt goed, het is een hele gewone, was in de aanbieding en gaat hopelijk net zo lang mee als onze eerste Miele stofzuiger.

Hanne.

Hanne.

13-03-2020 om 16:58

miele

Hier is het (na een dyson) ook weer een miele geworden. De C3 cats and dog. Ben er helemaal blij mee (voor zover je blij kan zijn met een stofzuiger)

Sylvia

Sylvia

13-03-2020 om 17:28

ook

Die Miele C3 heb ik inderdaad ook (naast de Eufy) die had ik 2 jaar daarvoor gekocht, toen mijn oude ermee ophield. Ik had deze toen gekozen omdat hij als beste uit de test kwam bij de consumentenbond. Maar goed, ben dus nóg tevredener met de Eufy, ik heb namelijk een hekel aan stofzuigen.

Stofnest

Stofnest

15-03-2020 om 00:14

Philips

Ik heb een dyson die maar niet kapot wil gaan, maar die gebruik ik niet meer. Mijn man verdacht mij ervan dat ik altijd wachtte met stofzuigen tot hij in de buurt was en de rest van het gezin ging op de vlucht vanwege de herrie. We vervangen eigenlijk niet snel iets als het niet kapot is, maar dit gaf zoveel irritatie. Ik heb tot nu toe miele gehad, die altijd een andere kant op ging door de kleine wieltjes. Een electrolux die ineens kapot ging en toen die dyson.
We hebben samen zuigers uitgeprobeerd en niets voldeed totaal aan mijn wensen, maar deze kwam het dichtst bij. Eisen: stil, opbergplek voor hulpstukken, makkelijk en licht meelopen en graag ook rollen over eigen snoer, snoer goed oprollen, een zo plat mogelijk zuigstuk zodat ik ook onder de motoren van het bed kan komen, goed instelbare zuigsterkte, goed op te bergen, slang die niet makkelijk knikt, telescoopbuis die soepel te verstellen is. Het is geworden een phillips performer silent. Ik heb de versie met meerdere hulpstukken en bediening in het handvat, maar dat is omdat ik deze voor dezelfde prijs als de eenvoudigste uitvoering kon kopen. Deze voldoet aan alles behalve :opruimen hulpstukken, minder krachtige snoeroproller en ik vind de telescoopbuis soms wat weerbarstig. Ik heb eigenlijk overal gladde vloeren en daarbij de maximale zuigkracht niet nodig, gaat makkelijk mee de trap op (vloerbedekking) en moet er rustig mee lopen anders vliegt ie op m’n enkels. Ik heb het niet nodig, maar heeft lang snoer.
Er is ook een versie met turboborstel.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.