Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Polly Shearman

Polly Shearman

16-02-2011 om 15:37

Oma jurken gezocht

Aaargh,
Ik heb voor vrijdag ( fotoshoot) een oma jurk nodig, je weet wel. Van die typische jurken die vrouwen van rond de 75 a 80 jaar dragen.
Ik had er een besteld en die had ik vandaag bij de post verwacht, maar helaas.. hij is er niet bij.
Nu zoek ik me suf maar ik kan niks vinden.
Waar kopen al die mensen toch hun kleding??
iemand een idee?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
costa

costa

16-02-2011 om 15:45

Misschien

bij de kringloopwinkel?

Polly Shearman

Polly Shearman

16-02-2011 om 15:52

Kringloop

Ben ik al geweest, daar hangt het vol met H&M en met esprit! veel te modern en veel te nieue kleding.

deze: marktplaats Advertentie: 406678050
Heb ik gekocht.. bestelt.. betaald... maar de dame in kwestie laat nu niks meer horen.
Baal hier vreselijk van. Had hem allang bij de post verwacht.
Heb dus vrijdagavond iets vergelijkbaars nodig!! wie helpt mij zoeken?

NaShA

NaShA

16-02-2011 om 16:31

Markt?

hier op de markt hangen regelmatig van dat soort jurken...

Fiorucci

Fiorucci

16-02-2011 om 16:43

Nou simpel

C&A! Rekken vol van die ellende.

Polly Shearman

Polly Shearman

16-02-2011 om 18:18

Desnoods

echt waar, daarna verpats ik hem wel weer...

soepstengel

soepstengel

16-02-2011 om 18:25

Polly, ik heb er 2 in de verkleedkist

als ik er nu 1 opstuur in een envelop dan heb je m vrijdag?
Moet je wel even snel zijn?
Ik wil m wel graag terug.
De ene is een donkerblauwe mouwloze met paarachtige bloemetjes, met een doorzichtige onderkant van af de knie, de andere is een zwart/beide overslagjurk( alleen de bovenkant dan) met een soort vakjes en de rok die eraan vast zit is zwart effen( maat 12 staat erin?)Dat vind ik de meeste oma-achtige jurk.
Poe moeilijk om schrijven hoor!

Ik moet over een kwartiertje weg dus ik hoop dat je het leest??

Polly Shearman

Polly Shearman

16-02-2011 om 21:56

Soepstengel

dat is heel lief van je, maar terwijl ik dus NIET online was... heb ik op de naaimachine van mijn moeder me uitgeleefd.. pffff dat is echt niks voor mij. Maar ik heb nu een rok, en een bovenstuk, hmm nou ja. mouwen, rug stuk, en nu moet ik nog iets verzinnen om het van voren goed te krijgen.
zucht!!
Maar dat gaat voor vrijdag avond nog wel lukken.

Dus soepstengel het is niet meer nodig,
groet, polly

jammer. Ik had wel omajurken voor je gehad hoor. Ik heb een oma van 90. En die heeft jurken. Volop.

Die omajurken kopen deze mensen bij speciale verkoopmiddagen in zorgcentra, bijvoorbeeld.
Of bij damesmodezaken waar je op jouw leeftijd niet komt

Jet Burg

Jet Burg

16-02-2011 om 23:19

Die advertentie

Ik dacht, ik bied een euro erboven, kijken of ze reageert. Ja dus, ik mag 'm kopen van haar. Niet helemaal zuiver denk ik.

NaShA

NaShA

16-02-2011 om 23:37

Vreemd

ze zit in Dordrecht én Belgie????

Puck

Puck

17-02-2011 om 09:32

O, zal ik ook eens bieden?

Kijken of ze bij mij ook toehapt.
Of Nasha laten bieden, die is (helaas) ervaringsdeskundige op dit gebied.
En even voor NaSha's geruststelling: er zijn ook genoeg goedwillende mensen. Ik heb van de week een bodyprotector op MP gekocht en die is keurig afgeleverd door TNT, leuk mailcontact gehad met de mevrouw die hem verkocht.

Puck

Puck

17-02-2011 om 09:37

Zo, gedaan

Als ze toehapt gaat vind ik het wel een idee om er gelijk een mailtje achteraan te sturen dat we marktplaats inlichten vanwege oneerlijk handelen en dat ze linea recta het geld terug moet storten naar Polly.
Maar dat doe ik alleen als Polly en Jet dat ook een goed idee vinden. Dames????
Ze heeft trouwens heel veel kleding op MP te koop staan.

Jet Burg

Jet Burg

17-02-2011 om 09:43

Het is meer aan polly

Ik was alleen nieuwsgierig of ze nog toehapte bij een hoger bod.

Puck

Puck

17-02-2011 om 10:09

Jet en polly

Ja vind ik ook Jet. En misschien kunnen we dit ook beter gewoon via de mail verder doen als Polly dat wil. Als Polly het ook een goed plan vind dan kunnen we haar mooi met de bevestigingen die ze per e-mail naar jullie heeftgestuurd de mond snoeren.

Polly Shearman

Polly Shearman

17-02-2011 om 11:05

Hier ben ik!

Voor de zorgvuldigheid ik heb 15 euro overgemaakt aan deze "dame" op haar bankrekening in dord....

"heel naar woord"' ik ben dus echt genaaid/

ik heb puck al opdracht gegeven haar adres te vragen, dan zeg je toch gewoon dat je hem op komt halen.
dan kunnen we haar met naam en toenaam aangeven bij MP
Het gaat met niet om die 15 euro. het gaat me om het principe! ik heb de meest geschikte JURK EVER gevonden en dan gaat zij mijn naaien!! dat kan toch niet!!!

grom!

Vic

Vic

17-02-2011 om 11:12

Wat erg zeg!

Nah, ik ben echt geschokt. Op zich baal ik ook wel eens als ik iets op MP verkocht heb en een dag later krijg ik een hoger bod, maar dat beschouw ik dan als pech voor mij. Dit is gewoon echte oplichting! Het is natuurlijk een klein bedrag, maar eigenlijk zou je aangifte moeten doen bij de politie. Wat asociaal zeg.

Jet Burg

Jet Burg

17-02-2011 om 11:22

Wat je ook kan doen

Is het melden op deze site: http://www.opgelichtopinternet.nl/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl
Zijn kunnen diegene vinden, zijn ze heel goed in, en vaak krijgen ze het ook voor elkaar dat het geld teruggestort wordt.
Er staat een linkje bij het onderwerp: Opgelicht op internet, "het stappenplan" die plaats je dan, en zij gaan aan de slag voor je. Of misschien staat ze er al tussen, zal ook even rondneuzen.

Puck

Puck

17-02-2011 om 11:46

Principe

Precies, Pol, Principe!
Ik heb eerder te maken gemaakt met oplichting via MP maar dat was een modelgevalletje waar ik echt niet intrapte: meer dan de nieuwprijs voor een kapotte fotocamera bieden en dan opsturen naar zijn kind in Nigeria. En dan googelen op zijn naam. Alle alarmbellen gingen gelijk af en MP heeft hem verwijderd van MP.

Polly Shearman

Polly Shearman

17-02-2011 om 12:39

De bewuste verkoper

Heeft meer dan 1000 stuks kleding te koop staan op MP.

Heeft iemand van jullie linked in? daar staat ze op.
Ann-Katrin van Lidth

raar dat je bij bedrog je eigen naam gebruikt?
ik heb haar meedere mails gestuurd, maar krijg geen reaktie meer.
Terwijl ze dus naar jullie wel direct mailt??

Puck

Puck

17-02-2011 om 12:49

Mmmm... wazig

Naar mij heeft ze nog niet gemaild.
De Ann-Katrin van Lidth die ik op linked in zie (daar kan je ook gewoon zonder account kijken) is eigenaar van een bedrijf samen met haar man en die is volgens google in juni 2010 overleden op 70 jarige leeftijd.

Jet Burg

Jet Burg

17-02-2011 om 12:58

Ik wil haar wel terugmailen

Maar ik ben niet goed in het onder druk zetten. Misschien kan Puck haar email mailen zodra ik die heb?

Jet Burg

Jet Burg

17-02-2011 om 13:04

Ik bedoel dus

Dat puck haar onder mijn "naam" kan mailen misschien? Sorry het staat er niet echt duidelijk haha! Ik heb en aparte naam en email voor marktplaats namelijk.

Polly Shearman

Polly Shearman

17-02-2011 om 14:23

Nog iets gevonden!

als ik de naam van het bankrekening nr gebruik kom ik op een andere mevrouw terecht...

http://nl-nl.facebook.com/people/Ann-Katrin-Schuiling/1665273461

maar ik heb geen facebook. iemand?

Polly Shearman

Polly Shearman

17-02-2011 om 14:24

Wat ik dus bedoel

ik moest geld storten op dat en dat banknr op naam van schuiling

ann-katrin schuiling leeft wel? toch?

Polly Shearman

Polly Shearman

17-02-2011 om 14:32

Hove

idd hove was idd de plaatsnaam die ze op gaf.
Het kan natuurlijk een kleindochter zijn die de oude jurken van haar oma verkoopt

wie heeft facebook?

Polly Shearman

Polly Shearman

17-02-2011 om 14:33

Haar man

is dus dood?
niet zij zelf?

Polly Shearman

Polly Shearman

17-02-2011 om 16:13

Ik handel ook al jaren

op marktplaats, en echt dit is pas de eerste keer dat ik ergens probleem mee heb.

Puck

Puck

17-02-2011 om 17:30

Kan natuurlijk ook nog..

Kan natuurlijk ook dat die mevrouw het allemaal zo onoverzichtelijk met 1000 kledingstujjen heeft dat ze niet weet wat ze aan wie verkoopt en gewoon adminstratief niets op orde heeft.

Polly Shearman

Polly Shearman

17-02-2011 om 17:50

Ja dat kan zijn

Maar dan moeten mijn 10 mailtjes die ik inmiddels heb verstuurd, rechtstreeks en via hyves toch wel opvallen??
ik blijf het raar vinden,

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.