Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Omranding trampoline

Wie weet waar ik ergens een nieuwe omranding kan kopen van de trampoline, de oude is zo versleten.

gr krulleke

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
steffie G

steffie G

17-10-2008 om 19:27

Nieuwe rand

wij hebben een trampoline van het merk Berg, onze rand ging na 2 jaar allemaal blaren vertonen, deze gingen scheuren en slijten. We wilden gewoon een nieuwe rand bestellen, bij de dealer maar we kregen hem zelfs vergoed, die blaren waren een produktie fout.
Succes Steffie

Merla

Merla

17-10-2008 om 20:04

Steffie?

Waren het alleen maar blaren of begon hij ook slijtplekken te vertonen?
Die van ons heeft vooral slijtplekken (na ruim een jaar al!) Ik ga er toch maar eens achteraan denk ik. Bedankt voor de tip!

krulleke

krulleke

18-10-2008 om 09:03 Topicstarter

Geen berg

wij hebben geen berg en hij is nu ruim 2 jaar oud, hij is gewoon echt versleten, maar kun je ze gewoon bij berg bestellen?
krulleke

Merla

Merla

18-10-2008 om 11:30

Krulleke

Als de maat exact hetzelfde is zou je volgens mij ook een Bergrand kunnen bestellen.
Je kunt op www.bergtoys.nl/berg-dealer-lijst kijken of er ook een leverancier bij jou in de buurt zit.

steffie G

steffie G

19-10-2008 om 14:55

Merla

door die blaren, die stuk gingen begonnen de slijtplekken,ik vind slijtage van een berg rand in 1 jaar veel te snel. Wij hebben in april de nieuwe rand gekregen en ziet er echt nog als nieuw uit. Natuurlijk wel weghalen in de winter, maar nu gebruiken de kinderen hem nog veel. Gewoon de dealer vragen, succes Steffie

Merla

Merla

19-10-2008 om 18:11

Weghalen in de winter

Tja kijk, en dat doen wij dus niet.
De trampoline wordt echt het hele jaar doorgebruikt (afgezien van een paar echt heel natte periodes maar zodra het weer een béétje droog is (ook midden in de winter), wordt de trampoline weer gebruikt). Daarnaast is een Berg trampoline (in elk geval diegene die wij hebben) bestand tegen het hele jaar door buitenstaan. Ik heb in geen enkele gebruiksaanwijzing gelezen dat we de rand wel binnen moesten halen. Dus dan mag je er toch vanuit gaan dat de rand daar ook tegen bestand is?
Ik ga van de week idd de dealer maar eens vragen.
Gr. Merla

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.