Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Caro

Caro

22-12-2009 om 11:51

Onderbroek met pijpjes voor dames bestaan die?

Beetje raar misschien, maar ik ben opzoek naar onderbroeken met wat langere pijpjes. (een beetje zoals wielrenbroekjes) Ze zijn er voor mannen wel maar voor vrouwen kan ik ze alleen vinden met korte pijpjes, deze gaan (net als gewone slips)allemaal tussen mijn billen zitten en daar ben ik zo zat van!!.
Bestaan ze wel voor vrouwen en zo ja waar zijn ze te koop?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
margje van dijk

margje van dijk

22-12-2009 om 12:11

Bij de hema

Ik heb van die fietsbroeken van de hema. Zijn ook lichtelijk 'corrigerend' maar ik vind dat niet hinderlijk zitten. Overigens hebben ze niet altijd dezelfde bij de Hema. Ik heb op drie verschillende momenten 'dezelfde' gekocht (dacht ik) maar het zijn drie verschillende. Maar ze zitten me allemaal goed.

Echt onderbroekenweer vandaag, Cobi begon er ook al over

Margje

Caro

Caro

22-12-2009 om 12:18

Bij hema? ook met langere pijpjes?

ik heb al eens broekjes (nou ja eerder bungalowtenten) bij hema gekocht maar deze hadden van die korte pijpjes.
Moet wel eerlijk zeggen dat dat al een tijdje terug is.
Als ik in de buurt ben zal ik eens kijken.

Sinne

Sinne

22-12-2009 om 13:27

Sloggi

Ik heb ze van sloggi, huidkleurig en wit, niet corrigerend oid

margje van dijk

margje van dijk

22-12-2009 om 13:31

Je moet wel bij de afdeling corrigerend ondergoed kijken, ergens in zo'n achterafhoekje, niet mooi op het oog uitgestald bij de hippe mode-lingerie.

Maar daar heb ik echt model fietsbroek, met pijpjes van zo'n 10 cm of zoiets. (Dwz in dat ene model dat ik heb. Ik heb een ander model waar ze nog langer zijn, maar die vind ik eigenlijk wat te lang).

amk

amk

22-12-2009 om 13:31

En heel warme

met pijpen tot je enkels als je wilt bij de buitensportzaak.

Puck2

Puck2

22-12-2009 om 14:36

Amk, die zijn ook bij de hema

AMK, met lange pijpen tot je enkels zijn ook bij de hema, de action en tegenwoordig bijna overal te krijgen. Heerlijk voor als je bij een voetbelveld staat te kleumen om je kind aan te moedigen of bij een ijskoude (strand)wandeling.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.