Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

janneke2421

janneke2421

09-12-2011 om 21:50

Onderbroekjes van pieces

Hallo allemaal;

Mijn dochter (12 jaar) wil graag onderbroeken van pieces gaan dragen. Waar zijn die te koop? Zijn ze alleen online te koop of ook in winkels?

Ik zag ze wel staan op wehkamp.nl, maar daar hadden ze alleen damesmaten (S, M en L). Mijn dochter is nogal klein en smal (1,50 m. en 32 kilo) dus damesmaten zullen haar wel veel te groot zijn. Waarschijnlijk heeft ze maat 146 of 152 nodig (of zelfs kleiner).

Wie kan me hier mee helpen?

Alvast hartelijk bedankt en groetjes van Janneke

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Bij de vero moda heb ik ze gezien

de kleinste maat is volgens mij xs.
Dochter heeft ze hier ook een tijd gedragen. Heeft nu van de Makro vergelijkbare die volgens haar nog lekkerder zitten.

Ook vera moda

Hier ook bij Vera Moda, maar ook bij een klein winkeltje waar ze allerlei soorten en merken ondergoed verkopen (t Gooi).

Mijn dochter draagt het al jaren. Ze vallen niet heel erg groot dus je kunt dan voor je dochter best af met een xs of s.

Kaaskopje

Kaaskopje

10-12-2011 om 22:12

Bij ons in de stad

In Alkmaar. Je zou eens kunnen googlen met "vila en pieces".

janneke2421

janneke2421

13-12-2011 om 14:17

Nog meer winkels?

Hallo mensen;

Alvast bedankt voor de reacties tot nu toe. Zijn er nog meer winkels behalve Vero Moda waar ze verkocht worden?

Alvast bedankt en groetjes van Janneke

Foo

Foo

13-12-2011 om 17:12

Volgens mij

Pieces (is ook een winkel, oa Eindhoven), Only, Vero Moda en ik heb ze ooit ook wel eens bij Wehkamp gezien. Toets je Pieces ondergoed in, dan kun je ook wel wat online vinden, ik zie bijvoorbeeld http://www.sans-online.nl/NL/Pieces/Dames/Ondergoed.html maar ik ken die shop verder niet.

Lynna

Lynna

14-12-2011 om 08:33

Angels

Bij ons worden ze bij Angels verkocht.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

janneke2421

janneke2421

18-12-2011 om 00:28

Bedankt allemaal

Gisteren hebben we hier in de stad bij een Vero Moda winkel 3 Pieces onderbroekjes gekocht; 2 van maat XS en 1 van maat S. Ze waren 3 voor 15 Euro. Ze heeft er één van maat XS aangepast (over haar eigen onderbroekje heen) en die pastte goed; ik denk dat maat S te groot is (die heeft ze nog niet aangepast) maar omdat ze 3 voor 15 Euro waren, heb ik er toch 3 gekocht. Maat XS was namelijk bijna uitverkocht; die schijnen het snelst verkocht te zijn, volgens de verkoopster. In maat S gaat ze vanzelf een keer passen.

Allemaal bedankt voor de reacties!

groetjes van Janneke

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.