Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Dendy Pearson

Dendy Pearson

20-09-2009 om 15:02

Ondergoed petit bateau

Hoi,

Voor mijn zoon ben ik op zoek naar lekker zittende mouwloze rompers in maat 80. Vrijwel alle rompers die ik nu in de winkel zie zijn met lange of korte mouw en dat wil ik dus niet. Hema had nog wel wat, maar daar zaten van die harde naden in.
Nu kwam ik online rompers van Petit Bateau tegen en ik heb begrepen dat die erg fijn zijn. Maar welke maat moet ik hierbij aanhouden? Pipo is ong. 75 cm en draagt nu zo'n beetje maar 80. Vallen deze rompers klein of kan ik gewoon maat 80 kopen?

grt Dendy

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Yta Chalne

Yta Chalne

20-09-2009 om 15:05

Smal

Ze vallen vooral vrij smal. Dus als je een stevig kind heb is een maatje groter wel handig.

Overigens, laat ze vooral meenemen uit Frankrijk door mensen die daar toevallig heen gaan. Daar te koop in de rijker gesorteerde supermarkt voor veel en veel betere prijzen.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

20-09-2009 om 15:08

Zoon is een vierkant pakketje van 75 cm en 10 kilo. Maat 86 dan maar doen?

Dendy

Yta Chalne

Yta Chalne

20-09-2009 om 15:40

Duits

Voor jouw model baby zou ik op zoek gaan naar Duitse rompertjes Hij klinkt heel onfrans.
Baby-walz heeft altijd wel mouwloze rompertjes, daar al gekeken?

liora

liora

20-09-2009 om 17:21

Hema

Hoi,

De Hema heeft ook nog steeds mouwloze rompers hoor!

Liora

Vierkante pakketjes

ja die passen niet zo goed in petit bateau, ik zou als ja dan al pb wil kopen in maat 80 voor de badstof varianten gaan van pb, die rekken lekker mee en zijn lang te dragen. Op kleertjes.com staan ze, en dan dus de badstoffen nemen ! Overige van pb moet je zeker 1 a 2 maten groter kopen. Mijn dochter is nu 60 cm en 6 kilo en draagt pb in maat 6m/67cm

Hier heb ik de rompers van pb met korte mouwen weg gedaan, ik krijg de spekkige armpjes en beentjes van bolvormig dochtertje er niet makkelijk doorheen.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

20-09-2009 om 18:08

Hema/babywalz

De hema hier heeft alleen de goedkope en die hebben zo'n harde naad aan de zijkant. Ik heb wel de tricot rompers met mouw, maar die draagt hij niet onder de longsleeves die nu zo langzaam aan wel weer uit de kast komen. De rompers met mouw gebruikte ik gewoon als t-shirt met broekje.
Babywalz kan ik wel eens kijken. Mijn ervaring is wel met de pyjama's dat ze snel vormeloos zijn. Maar misschien dat de rompers beter zijn.
Dank jullie wel voor het meedenken.

Dendy

Rafelkap

Rafelkap

20-09-2009 om 18:28

Marktplaats

Petit bateau rompers blijven lang mooi. Je kan dus ook evt. op marktplaats naar een tweedehands kijken. Of als er nog meer broertjes en zusjes komen in nieuwe investeren. En een beetje te groot vond ik altijd wel fijn.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

20-09-2009 om 19:24

Sanetta

Ik heb net bij Babywalz 4 rompers besteld van het merk Sanetta. Kent iemand van jullie dit?

Dendy

sanetta is een fijn degelijk merk, goh ik ga ook weer eens op die site kijken (ooit toen dochter1 baby was wat gekocht).

Marsudan

Marsudan

20-09-2009 om 21:15

Te koop bij makro

Petit Bateau werd vroeger verkocht bij Makro. Ik weet niet of dat nu nog zo is (zoon is nu twee, dus dat is twee jaar terug), maar misschien ken je iemand met een Makro of Lucas Klamer-pas? Het is dezelfde winkel tegenwoordig...
Groetjes, Mar

Marsudan

ik heb een bedrijf, zou het puur alleen al voor de luiers en rompers handig/rendabel zijn om een makropas aan te vragen ?

En hoe gaat dat dan verder in zijn werk ? Ik heb nog nooit bij makro gekocht.

Janeway

Janeway

21-09-2009 om 00:24

Makro

Is een makropas niet gratis? Pas van de werkgever in huis dus ik weet het niet.Ik denk dat het gratis is.
Dus dan is het altijd rendabel.. Wij wonen in een plaats met een makro vestiging en het is reuze handig. De luiers zijn regelmatig in de winstpakker aanbieding, zoals ook waspoeder. Luiers koop ik niet meer maar waspoeder is echt iets waarvoor ik naar de makro rij. Ze hebben iedere 2 weken andere aanbiedingen anders moet je eens op de site van de makro kijken of je de folder in kan zien.. Verder hebben ze grootverpakkingen van allerlei producten(dus waspoeder in een verpakking van 70 scoops). Of je koopt bv shampoo gelijk met 3 flessen tegelijk. Dat moet je dus wel incalculeren want in de winkel staan de prijzen per stuk ex btw. (tegenwoordig wel met btw er achter) Ze hebben er ook speelgoed (altijd handig zo met december in aantocht) Gtote merken vooral. Voor een heleboel producten hebben ze ook een eigen merk aro. Bv luiers en die zijn net zo goed als bv c1000 luiers.
Je kan er voor bijna alles terecht van tv tot luiers en fruit tot hondenvoer.
http://www.metro-mcc.nl/body.asp

Ivanka10

Ivanka10

21-09-2009 om 07:55

Wel een kvk nummer nodig

hallo

een makropas kost niets maar je krijgt hem niet zomaar je hebt er wel een kvk nummer voor nodig dus een bedrijf hebben !

Ot makro

dank, ik kan in de folder even geen luiers vinden. Op zich wel leuk om een keer er te gaan kijken, ik moet er wel een eind voor rijden zag ik en ik vraag mij af of het dan rendabel is qua tijd en benzine, dus de aanbiedingen moeten wel erg goed zijn.

Ivanka10

Ivanka10

21-09-2009 om 09:06

Gezellig dagje

wij gaan meestal naar Duiven, is ook wel een uurtje rijden maar gaan dan gelijk ook naar Ikea en maken er dan een gezellig dagje van, is ook belangrijk afentoe

Janeway

Janeway

21-09-2009 om 09:22

Manda ot

In de food folder van de makro die dinsdag ingaat staat een aanbieding van luiers 29 euro voor een doos, in maat 5 zijn dat 99 luiers (kleinere maten kan ik niet ontcijferen op de site) Maar iig hoe kleiner de luiermaat hoe meer in een pak. Neem je 2 dozen is dan is dat 25 euro per doos.
Gewoon aanvragen die pas. Kost je dus niks en je bent ingeschreven bij kvk.

Dank janeway ot

had zelf niet bedacht dat het in de food-folder zou staan En ik zie dat de luiers nu bij de etos goedkoper zijn. Maar ik ga de makrofolder in de gaten houden, petit bateau rompers met korting is natuurlijk altijd fijn !

Luiers

precies, ze zijn bijna altijd wel ergens in de aanbieding, en dan is de Lukas/Makro duurder.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.