Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

amk

amk

29-09-2010 om 11:02

Onderrok waar te koop

Heb je een leuke rok aan met een panty, kruipt ie omhoog omdat de rok niet gevoerd is.
Nu heb ik meer van deze rokjes en ben dan ook op zoek naar een onderrok.
Waar zou ik die kunnen vinden jullie een idee?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Brianna F

Brianna F

29-09-2010 om 11:07

Hier

Lingeriezaken: hunkemoller, livera
Of de hema

amk

amk

29-09-2010 om 15:51

Helaas

niet bij de Hema, de Hunkemuller of de Livera. En die van de zeeman zien er echt niet comfortabel uit en deden bijna pijn aan mijn handen.

amk

amk

29-09-2010 om 15:54

En (volledig ot)

waarom heet corrigerend ondergoed corrigerend ondergoed. Er is toch helemaal niets fout aan een vrouwenlichaam. Noem het dan ondersteunend of zo maar corrigerend is zo negatief.

Lingeriezaak

daar zou ik kijken en ik heb begrepen dat de lingerie-afdeling van de V&D ook aanbod heeft op dit gebied. En de Hema??? (geen idee of die al genoemd zijn). De standaardzaken, daar kan je volgens mij wel bestellen, Hunkemoller weet ik zeker.

groetjes van Purk

klaver

klaver

29-09-2010 om 17:31

Ja v&d en

ook de Bijenkorf. Maar bij V&D vind je ze ALTIJD (weggestopt in de hoek bij de degelijke (huidkleurige) collectie)

amk

amk

29-09-2010 om 20:45

Niet bij hunkemuller

ook niet op de website, zelfs niet in de ubersexy huidkleurige sectie en ook niet toen ik het vroeg.

Biene M.

Biene M.

29-09-2010 om 20:59

Vic

Vic

29-09-2010 om 21:41

Gladdere panty

Ik heb hetzelfde probleem met sommige rokjes. Dat los ik soms op door een gladdere panty te dragen, waar de rok niet aan vast 'plakt'. Probleem is dat ik die panty's alleen heb kunnen vinden in 60 den zwart, zodat je een beetje een zwartekousen look krijgt. Kan dus alleen met laarzen en een rokje over de knie.
Verder lees ik mee

Zelf maken?

Lijkt me niet super ingewikkeld om een onderrok te maken, een band met elastiek, een paar naden en een zoom en je bent klaar.

Chris

Hmm, ik moet nog een hoop leren

Ik weet niet eens wat een onderrok is En toch draag ik regelmatig een rokje, meestal een spijkerrokje.

Nou ja, ik lees met jullie mee.

Olijvje

Broekje

Ik heb dus een corrigerend broekje met pijpjes aan, van die gladde stof. Blijft je rok ook niet op hangen. Misschien is dat wat. Dit hebben ze bij veel lingeriezaken en gewoon HEMA denk ik.

amk

amk

30-09-2010 om 22:19

Dat wordt 'm niet

want die broekjes hebben ze niet in maatje spijker.
En daar heb ik mijn panty dan over aan, dus dat helpt nog niet. En een broek over mijn panty dat wordt 'm ook niet. Dan heb ik 4 lagen aan en het vriest niet eens.

Margriet*

Margriet*

30-09-2010 om 22:27

En een ander soort panty

of een legging. Ik heb ook panty's maar niet vaak aan, maar het ligt ook aan het soort rokje wat je erop aan hebt. Ik heb nooit dat het plakt of schuift. Ik heb vaak katoenenrokjes aan, zou dat uitmaken?

Puck

Puck

01-10-2010 om 09:09

Hi hi amk

Dan heeft Lief wel een leuk klusje om al die lagen van je af te pellen. ROTF

amk

amk

01-10-2010 om 23:15

Haha puck

ik hoor 'm al klagen....

amk

amk

01-10-2010 om 23:17

Voeren

ik ga het rokje gewoon laten voeren bij de kleermaker. Morgen maar eens vragen hoeveel dat moet kosten, want het is wel een heel erg leuk rokje.

klaver

klaver

06-10-2010 om 08:22

Nog een vraag een schoonveld

Sissy Boy heeft ze nu ook in de bekende foundationkleuren en in ... paars. Alleen One size, dus voor maatje spijker misschien niet echt geschikt.

klaver

klaver

06-10-2010 om 08:23

Nog een

titel van bovenstaande posting moet zijn 'nog een'

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.