Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

pluis

pluis

29-09-2008 om 14:24

Open huis

Mijn vriend heeft zijn huis al enige tijd te koop staan. Nu is er volgende week een open huis. Waar moeten we nu op letten? Ik had al bedacht om bloemetje neer te zetten, koffie te schenken met gevuld speculaas erbij. Het huis lekker laten ruiken dus luchten enz. Maar wat kunnen we nog meer doen? We houden er rekening mee dat er misschien wel helemaal niemand komt. En hoe kunnen we nog extra reclame maken dat er een open huis is? Ik heb de woning al op Zuka gezet.
Alvast bedankt!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Juliëtte

Juliëtte

29-09-2008 om 14:43

Geen koffie en koek

Niemand wilde koffie en koek, het was echt niet zo gezellig als je op tv ziet bij de tv-makelaar . De meeste kwamen echt even snel langs om een 1e indruk op te doen en zaten ook niet echt te wachten op lange rondleidingen.

Wij hadden op tafel wel brochures uitgelegd, de originele informatiefolder die we destijds van de bouwer hadden gekregen en het fotoalbum wat we destijds van de bouw hebben aangelegd (was nl eerste huizen in een vinexwijk dus ook wel leuk in het kader van een beetje historie van de wijk, hoe eea gegroeid is in die jaren).

Verder hadden we afgesproken dat 1 van ons met een stel zou rondleiden, de ander dan een volgende die binnenkwam.

We begonnen beneden, eindigden boven en dan ging ik (of manlief) weer naar beneden en gaven zo de kijkers ook eigen gelegenheid om te kijken/te bespreken etc.

Verder wel wat mooie bloemen neergezet, gordijnen goed open, schone ramen, alles netjes en schoon. Kinderen het huis uit. Tuin verzorgd. Leuk pot met planten bij de voordeur.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.