Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Koosje

Koosje

19-10-2012 om 17:31

Origineel kadootje voor vriendin die 50 wordt?

Hoi allemaal,

De titel zegt t al

Iemand een leuk, origineel kado-idee voor mijn goede vriendin die dit weekend 50 wordt ?
Wil graag iets persoonlijks geven, maar ben ff helemaal blanco qua leuke ideeen...

Alvast bedankt !

groet,
Koosje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Aha

Ben ik die vriendin?? Ik wordt 50 zeer binnenkort. Als ik van mijn beste vriendin een kado moet krijgen zou ik het volgende heel leuk vinden: een avondje samen uit, bv theater bezoek, of een dag sauna, samen een weekend naar zee. Een belevenis kado, dat zou ik leuk vinden. Wil je een echt tastbaar kado geven: een fles balenciaga parfum of een ander luchtje natuurlijk, of een fles rode port. Ik hou niet zo van kranten uit mijn geboortejaar, maar dat is ook nog een idee. Zou je mij geen plezier mee doen dus. Ik hou van dingen die 'op' kunnen. Als ik een blijvend kado krijg zoek ik dat liever zelf uit. O ja, je doet mij ook een plezier met een tijdschriften pakker, Linda, VT wonen, seasons, Eigen huis en Interieur, Atelier, Reizen.
Genoeg keus dus
Ik wacht af.......

Prijsklasse?

Het is wel handig als je aangeeft wat je ongeveer wilt uitgeven aan het cadeau.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app

Tijd en aandacht

Ik vind cadeaus die tijd en aandacht inhouden t leukste. Samen taartje eten ergens (goedkope variant) tm een weekendje weg (de dure dus)

klokje 2

klokje 2

23-10-2012 om 10:41

Zingen op de stoep!

toen ik 50 werd stond een hele goede vriendin van mij voor dag en dauw zingend op de stoep met 50 rozen! Dat was een wereldcadeau!
Ik moet er wel bij vertellen dat ik toen net single was geworden en die aandacht erg goed kon gebruiken. Voor iemand met een man lijkt me dit niet zo geschikt, beetje raar zelfs. Laat die man zelf maar met zijn gitaartje onder haar raam gaan staan. Maar is je vriendin toevallig alleenstaand, dan is dit hét cadeau!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.