Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Sinilind

Sinilind

27-10-2008 om 20:18

Over de zingende zaagvis

Ik heb inmiddels mijn geld teruggekregen van de boekhandel EN ook de boek van de bieb kunnen lenen. Ik ga het inscannen, zijn er liefhebbers voor en PDF versie ?
IK doe het met alle liefde, de uitgever wilt niet meer (kan niet meer) leveren
SIni

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Sini!

wat we kunnen doen is inscannen en laten afdrukken in zo'n fotoalbum van Hema.

Oh bah

die overblijf inderdaad, waarom doe je het ook al weer..
Ik ga morgen trouwens helpen met de 'bricolage' op school.

Sini, graag!

Ik weet niet hoe veel moeite het is (nog nooit iets gescand), maar als je het wil doen: heel graag!

Zingende zaagvis?

Het lijkt me dat dit draadje over een boek gaat, maar wat is er zo bijzonder aan dat iedereen dat blijkbaar wil hebben?!

Nou

het is gewoon een erg leuk boek, perfect voor onze kinderen om te krijgen (voor sinterklaas was mijn idee). En dat boek is dus nergens meer te krijgen.

Nu moet ik op zoek naar een ander voorleesboek om te geven.

Manda, tip

Ik heb laatst "Lang geleden..." gekocht, van Arend van Dam en Alex de Wolf, De geschiedenis van Nederland in 50 voorleesverhalen. Ik vind het echt erg leuk, het zijn vrij korte verhalen waarin steeds een stukje geschiedenis op kinderniveau (kleuter van 5 hier kan het goed aan) verteld wordt. Ze beginnen bij de jagers en verzamelaars, en eindigen bij Máxima. Ik heb er nu 3 voorgelezen en het is een groot succes. Vooral dat het écht gebeurd is, fascineert hem. Bol heeft een inkijkexemplaar: http://www.bol.com/nl/p/boeken/lang-geleden/1001004004725759/index.html
Verder hebben we hier ongelofelijk veel plezier beleefd aan De Kleine Kapitein. Paul Biegel schrijft zo mooi, het leest zo geweldig voor. Van mij krijgt hij Het olifantenfeest, ook van Biegel.

Anneque

ik ga het boek van sini lenen, inscannen en in photoshop mooi in bestanden zetten en dan via hema in van die albumpjes laten drukken.

Moet nog even uitzoeken wat het kost, maar dan kan ik er 3 laten drukken. Is dat ook wat voor jou ?

Oh wat een goede tip

ik ga het bestellen Anneque, dit is echt wat voor mijn dochter.

Puck2

Puck2

29-10-2008 om 13:44

Manda, tip voor afdrukken

Manda, ik heb laatst wat foto-albums laten maken bij de Aldi-fotoservice. Echt prima kwaliteit (ook volgens testen die ik op internet vond), supersnel en thuisbezorgd. En in ieder geval een stuk goedkoper dan de Hema, Kruidvat, Albert Heijn, etc.

Manda, foto-album

Als je dat wil doen, houd ik me heel graag aanbevolen! Lijkt me erg leuk, om op die manier toch een mooi boek te hebben. Wist niet dat dat zo kon, ook met zoveel tekst?
Misschien is t handig als ik mijn e-mailadres even geef: namo at xs4all . nl (alles aan elkaar uiteraard).

Sancy

Sancy

29-10-2008 om 16:14

Dames

Denken jullie wel even aan copyright?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.