Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Verkocht

Verkocht

05-08-2018 om 12:13

Overdracht woning

Als nabestaanden hebben we een woning verkocht die binnenkort overgedragen wordt. Is het gebruikelijk om daarbij iets feestelijks aan de koper te geven? Het verkoopproces verliep tot nu toe snel en vlekkeloos via onze verkoopmakelaar. Kopers hebben we (nog) niet ontmoet en zij hebben geen aankoopmakelaar.
Niets?, regelt de makelaar? Pot met bloeiers in de tuin , bubbels in de koelkast?

Kaori

Kaori

05-08-2018 om 12:38

Niks

Niks, ze kopen iets van je, alleen is het wat groter dan een schoenendoos.

Ik heb de kopers van mijn huis nooit gezien of gesproken. Overdracht is de notaris voor gemachtigd dus daar was ik ook nooit bij.

Huis leeg opleveren is het belangrijkste. Na de sleuteloverdracht ga je toch slopen en verbouwen, dan zit je niet te wachten op planten etc.

wel heel aardig

.. om bij de overdracht iets mee te nemen en ze heel veel geluk in hun nieuwe woning te wensen. Het is niet de gewoonte maar aardig idee van je!

Van de kopers

Wij kregen juist van de kopers een attentie. Was een hele lieve verrassing in een toch al niet leuke tijd die me echt wat deed. Het was rond Pasen en we kregen chocolade en wijn.

Niki73

Niki73

07-08-2018 om 10:39

Wel doen

Al is het maar een kaartje om ze veel geluk in hun nieuwe huis te wensen. Ik vind een huis toch wat anders dan een paar schoenen.

Mams

Mams

07-08-2018 om 20:49

Wat wij deden

Wij hebben destijds in ons oude huis een grote pot met voorjaarsplantjes neergezet met een leuke kaart voor de kopers. Waren ze blij mee. Post die later per abuis nog op ons oude adres werd bezorgd, kwam altijd heel snel onze kant op. Was een prettig (niet ingecalculeerd) bij-effect, denk ik...

Anno

Anno

09-08-2018 om 12:59

Bloemen

Toen mijn dochter haar 1e huis kocht kortgeleden hebben zij en de oude bewoners een mooie bos bloemen uitgewisseld.
Gewoon omdat iedereen blij was.
Dus gewoon doen!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.