Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Pannenkoekenrestaurant den haag

Beste allemaal,

Ik moet binnenkort een etentje organiseren voor 8 volwassenen en vier kinderen. Het plan was om ergens in de omgeving Den Haag-Wassenaar een pannenkoek te eten. Weet er iemand misschien een gezellig pannenkoekenhuis waar we met twaalf man gezellig kunnen eten? Op internet staat natuurlijk van alles, maar aan de websites is vaak niet op te maken of het er binnen ook een beetje gezellig is.

Alle tips zijn welkom!

Alvast bedankt
Mariola

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Wassenaar

In Wassenaar heb je een Pannenkoekenboerderij. Locatie is geweldig, weet niet hoe de kwaliteit tegenwoordig is.

http://www.meyendel.nl/

Mariola

Mariola

06-07-2011 om 21:02 Topicstarter

Meyendel

Hoi Picasso

Dank je voor de tip. Meyendel had ik inderdaad al gevonden. Het zag er erg leuk uit maar op hun website stond dat ze al om 18.00 uur dicht gaan. Daarmee vervalt deze optie, want we kunnen pas vanaf 18.00 uur afspreken.

Mariola

Om 18.00 al dicht? Da's niet handig nee........Wat gek eigenlijk.
Wat ik ook ken, maar da's de andere kant op: Howdy's. Zit aan de A12 bij Nootdorp. Wij eten er regelmatig met de kinderen en altijd een succes. En die is wel gewoon 's avonds open
http://www.howdys.nl/01/

Fiorucci

Fiorucci

07-07-2011 om 08:35

Mariola

Het is misschien een beetje uit de richting hoor, maar Pannekoe in Bleiswijk is erg leuk. www.pannekoe.nl

Kiki

Kiki

07-07-2011 om 09:12

Nee, geen howdy's

niet doen, dat is sfeerloos.

Wij eten altijd pannenkoeken bij Cafe du Midi in Delfgauw, ze hebben daar ook een veldje met geitjes, konijnen en schapen. Heel gezellig

Of naar het Rieten Dak, dat is alleen volgens mij ook niet open 's avonds

Volgens mij zit er op de boulevard ook een pannenkoekenrestaurant, maar daar ben ik nog nooit geweest

Boulevard ook sfeerloos

Het pannekoekenrestaurant aan de boulevard in/op Scheveningen is ook niks bijzonders, helaas. Ik zoek ook nog steeds naar een leuk alternatief, dus lees lekker mee

bibi63

bibi63

07-07-2011 om 15:50

Het maliehuisje in de maliestraat in den haag

Dat is nou een leuk pannenkoekenrestaurant!
Gr. Bibi

Mariola

Mariola

07-07-2011 om 15:58 Topicstarter

Bibi

Hoi Bibi,

Is de Maliestraat vlak bij de Denneweg? Ik wist helemaal niet dat daar een pannenkoekenrestaurant was. Als ik diep in mijn herinnering graaf kan ik mij vaag herinneren dat ik daar ooit, heel lang geleden, een keer ben uitgegaan met een paar vriendinnen, maar zelfs dat weet ik niet meer zeker. Kan je daar in de buurt parkeren?

Groetjes Mariola

Mariola

Mariola

07-07-2011 om 16:05 Topicstarter

Strandtent?

Het lijkt niet mee te vallen om een leuke pannenkoekentent te vinden in (de buurt van) Den Haag. Ik heb inmiddels de nodige pannenkoekententen bekeken op internet en ze zijn óf sfeerloos, óf ze sluiten om 19.00 uur

Het Café du Midi zag er op internet inderdaad heel leuk uit, maar op het avondmenu staat er alleen bij de kindermenu's een pannenkoek met suiker.

Nu zag ik op internet ook een Standtent "Beachclub Friends" in Kijkduin die wat pannenkoeken op het menu heeft staan (www.beachclubfriends.nl). Kent iemand deze strandtent misschien? Kan je daar een beetje gezellig zitten?

Mariola

Smaken verschillen

Ik vind het Maliehuisje weer niks.......
Die strandtent ken ik niet, maar bij goed weer is een strandtent altijd leuk.
Van een kennis kreeg ik een keer deze tip: www.suikerbol.nl Niet in Den Haag maar wel in de buurt.
Succes met zoeken!

cqcq

cqcq

07-07-2011 om 18:01

Inderdaad de soete suikerbol

In pijnacker. Is gezellig, lekkere pannekoeken, 's avonds open. (goed bereikbaar met OV, op loopafstand van de randstadrail en voldoende gratis parkeergelegenheid)

Mariola

Mariola

08-07-2011 om 08:35 Topicstarter

Alvast bedankt

Alvast bedankt voor alle informatie! Ik denk dat het de Soete Suikerbol gaat worden, maar ik houd me zeker aanbevolen voor nog meer tips. Eerst maar even op vakantie We vertrekken vandaag dus voorlopig zal ik even niet meer kunnen reageren.

Groet,
Mariola

Fiorucci

Fiorucci

08-07-2011 om 09:25

Wauw ot

De Soete Suikerbol...ik kreeg als kind dat boek van mijn ouders omdat ik was gestopt met nagelbijten..

bibi63

bibi63

09-07-2011 om 16:23

Mariola

De Maliestraat is inderdaad vlak bij de Denneweg (zijstraatje geloof ik). Parkeren zou ik doen onder het Plein of onder het Malieveld.
Gr. Bibi

Caitlynn

Caitlynn

12-07-2011 om 12:37

Beachclub

Beachclub Friends, daar ben ik wel eens geweest, deze staat pal naast het naaktstrand. Het is op zich wel groot daar, maar meer lounchesetjes dan eettafels. Ik zou daar eerder gaan bbq-en dan pannenkoeken eten. Is de pannenkoekboerderij in Leiderdorp niks? Weliswaar altijd druk, maar goed bereikbaar, goed te eten en erg gezellig ingericht.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.