Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

astrid73

astrid73

26-12-2017 om 09:57

Panty

Ik dacht dat ik er hier eens over gelezen had, maar kan het zo snel niet terugvinden.

Ik zit met het probleem dat panty’s bij mij afzakken, ook de nieuwe die ik voor kerst had gekocht.

Herkennen jullie dit en bestaat er een oplossing voor?

@Emma

@Emma

26-12-2017 om 10:05

maat

Ik koop altijd de allergrootste maat. Dan bedoel ik dus echt 52 ofzo, terwijl ik 42 heb. Die blijven zitten bij mij. De rest zakt onherroepelijk af.

angel3

angel3

26-12-2017 om 10:10

Iets erover

Veel groter kopen inderdaad. Niet in je eigen maat. Of eventueel een strak boxertje of onderbroek er weer overheen.

40er

40er

26-12-2017 om 10:12

Broekje

Een extra broekje erover doen.
Ondergoed -> panty -> ondergoed
Helpt tegen afzakken. En dan het liefst een boxershort of grote slip (lees geen string

rode krullenbol

rode krullenbol

26-12-2017 om 13:02

Preventie

Op basis van mijn zeer ruime ervaring met het dragen van panty's zeg ik: veel zo niet alles hangt af van de manier waarop je een panty aantrekt. Wie vanaf het insteken van de tenen in het voetstuk de panty voortdurend voorzichtig omhoogtrekt en vervolgens de benen flink beweegt (bijvoorbeeld door een flink aantal keer door de knieën te gaan), voorkomt afzakken.

@40er

Is zo'n extra broekje niet sneller zichtbaar? Vanwege naden of dat het er wat sneller onderuit komt?

Kaori

Kaori

28-12-2017 om 10:16

idd, manier van aantrekken

zoals rode krullenbol al beschrijft maakt ook de manier van aantrekken uit, maar ook de pasvorm van de verschillende merken verschilt.
Die van de He.ma zakken bij mij niet, die van de Pri.mark wel.
Ook lijkt het of dikke panties minder snel zakken dan hele dunne.

Kom ik weer....

Een van de grote voordelen van kousen ( van die zelfklevende) is dat ze geen kruis hebben........kan t ook niet afzakken!!

Kaori

Kaori

28-12-2017 om 11:42

Ingridt

Een groot nadeel van die kousen is dat ze tot net boven je knie komen als je ze heel hard uitrekt.

Ik heb nog zo'n 35 cm been boven mijn knie, daarvan wil ik toch minimaal een 30 cm bedekt hebben. En meestal komt het niet verder dan een cm of 15- 20.

Voor die dingen moet je echt relatief korte benen hebben.

Hmmmm

Ik ben 1.70 m. Maat 38, geen overdreven lange of korte benen. Heel normaal volgens mij. die 35 cm been boven de knie klopt op t oog heel aardig. Bij mij blijven er inderdaad een cm of 5 bloot been over. Niks mis mee. Misschien is het merk afhankelijk? Ik ben groot fan van oroblu. Niet goedkoop, Gaan wel heel lang mee. ( en bij zeldzame ladder is er maar een half paar naar de filistijnen...)

Ingrid

40er

40er

28-12-2017 om 11:47

Minke

Meestal trek ik er zo'n naadloos broekje over, heb ik ook vaker aan. En die zie je niet hoor. Helemaal als je een boxer neemt, zit ook mooier bij de billen.

Bo

Bo

28-12-2017 om 12:24

kousen

Zijn inderdaad ideaal maar dan moet je jurk/rok wel over de knie vallen. Anders zie je een randje van de kousen als je gaat zitten. Zou beter zijn als ze deze dingen langer maakten. En dan ben ik zelf niet eens lang en ik loop hier al tegenaan. Mijn jurken vallen nl meestal iets boven de knie.

Panty's koop ik liefst van een goed merk, dan zijn ze mooier en gaan ze echt langer mee. Soms ook Hema. Dan inderdaad een maat groter dan je eigen maat nemen.

kousen

Misschien maakt het ook uit of je hele slanke benen hebt of iets stevigere. Ik houd wel meer dan 5cm bloot ben over. Volgens mij is Ingrid meer het tengere type

Teuntje

Teuntje

31-12-2017 om 18:50

Half paar

Ik heb een hekel aan kousen. Teveel bloot been, altijd trekken aan m’n rok om er fatsoenlijk bij te zitten, koude tocht. Panties idd groot genoeg kopen, goed aantrekken en een broekje erover, zakt nooit af (bij mij).
En ik koop altijd 2 paar dezelfde. Zit er een ladder in, dan het andere paar dragen tot die het ook aan 1 been begeeft, en dan de ladderbenen eraf knippen en 2 halve panties over elkaar aantrekken. Heb je ook 3 paar voor de prijs van 2 en die broekjes zijn dun genoeg om er geen last van te hebben.

ijsvogeltje

ijsvogeltje

31-12-2017 om 20:06

kousen of kousen

Bedoelt Ingrid niet wat anders dan o.a. Kaori en Bo doen? Ik vermoed dat Ingrid het niet heeft over de standaard panty-kousjes, maar over hold-ups.

Guppie

Guppie

07-01-2018 om 20:25

Voetloos

Het ene merk of het andere kan uitmaken. De één zit loeistrak, de ander wat losser. Het materiaal, dunne of wat dikkere, met of zonder katoen erin kan uitmaken.
Koop deels ook voetloze panty's en maillots. Dan kan ik in huis lekker op blote voeten lopen, zonder wat te hoeven uittrekken. Die dingen kan je ook wat hoger optrekken.

Kaori

Kaori

07-01-2018 om 20:45

ijsvogeltje

Ingridt en ik hebben het over dezelfde kousen, die hold-ups met zo'n siliconenplakrandje, die bij mij dus aan de korte kant zijn.

pantykousjes weet ik niet, want die draag ik niet.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.