Check onze 10 slimme tips om geld te besparen op je volgende gezinsvakantie
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

luggie

luggie

28-06-2010 om 16:33

Parfum in andere landen

weet een van jullie of parfum in bv. Duitsland/Oostenrijk/Tjechie goedkoper is dan hier in NL?

Ik heb al geprobeerd te zoeken via google, maar kwam er niet uit.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Biene M.

Biene M.

28-06-2010 om 18:27

Oostenrijk

Ik dacht dat het daar goedkoper zou zijn omdat sterke drank er ook goedkoper is, maar parfum kost in Oostenrijk hetzelfde als hier. Van de andere landen weet ik het niet.

Taxfree?

Ik denk dat het voordeel vooral in het taxfree aankopen op het vliegveld zit. Dus alleen interessant als je gaat vliegen. En dan nog vind ik dat voordeel niet om over naar huis te schrijven...

Dorry

angela

angela

29-06-2010 om 08:40

Andere tip

http://www.parfumania.nl/

dit scheelt aanzienlijk...
Andere landen niet echt...

Kruidvat

is vaak stukken goedkoper als 'taxfree' op het vliegveld.

luggie

luggie

30-06-2010 om 17:45

Thanks

Ik had ook gezien dat via internet vaak stukken goedkoper is, maar aangezien ik richting Tjechie ga voor vakantie, vroeg ik het me af.

Dank voor jullie reacties!

Duitsland

In Duitsland zijn alle toiletartikelen en ook parfum een heel stuk goedkoper. We wonen in Oost-NL en kopen dat soort artikelen bijna allemaal daar. Bij Rossmann of DM, twee grote keten. Onze dochter is allergisch tegen heel veel dingen, en daar hebben ze zelfs eigen merk producten voor allergiepatienten. Onze dochter studeert in Maastricht en gaat af en toe naar Aken, ook goed te doen.

We vragen het ons al trouwens jaren af hoe dat kan. Het scheelt 10-20%. Steken de NL drogisten meer winst in eigen zak???
Angelika

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.