Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Marja

Marja

19-05-2009 om 09:00

Parijs, waar hippe betaalbare kindekleding voor 10 jarigen kopen?( spoed!

We gaan deze week donderdag Parijs en willen nog wat leuke hippe kinderkleding voor 9 en 11 jarige dochters kopen. Geen dezelfde Hennes en Mauritz, of C &A maar liever een collectie die je in Nederland niet kan kopen.
Wie weet er leuke en betaalbare winkels? Ketens? Of tweedenhands of een leuke markt ?

Marja

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Tcf en dpam

De keten TCF (Tout Compte Fait) heeft vrolijke en zeer betaalbare kleding die net even anders is dan die in de bekende ketens in Nederland. DPAM (Du Pareil Au Meme) is iets duurder, maar ook erg leuk en kwalitatief goed. Filialen en bijbehorende adressen kun je via google vinden.
Hou er wel rekening mee dat je kinderen de kleren moeten passen, want over het algemeen zijn Nederlandse kinderen wat langer dan Franse kinderen dus je hebt waarschijnlijk grotere maten nodig. In Franse kleding staat vaak een label met een leeftijdsindicatie in plaats van een lengtemaat. Mijn kinderen vonden het toen ze 6 waren erg stoer om een kleer aan te hebben waar in stond dat ze 8 waren

Groet, Molly

Amarins

Amarins

19-05-2009 om 16:47

Gap

Er zijn meerdere Gap-filialen in Parijs. DPAM is inderdaad ook een aanrader.

dc

dc

19-05-2009 om 21:19

Okaidi

ik weet niet of je dat in nederland ook hebt, maar hier koop ik veel van Okaidi en Petit bateau (veel betaalbaarder dan in Nl, maar nog steeds prijzig).

Verder kun je ook in de grote supermarkten kijken!

Aggie

Aggie

19-05-2009 om 22:17

Gap gap gap!

amarins zei het al: heel veel GAP-filialen. Waarom die er nog niet is in Nederland, snap ik al jaren niet, maar het maakt naar Parijs gaan altijd prettig. Alles is er ongeveer leuk, en niet idioot duur. En vooral meerdere filialen bezoeken, want ze hebben allemaal weer een ander deel van de collectie. Zit oa in Galerie Lafayette op de kinderafdeling, waar trouwens nog heel veel andere merken hangen.

Net terug uit parijs

Ik ben in de meivakantie naar Parijs geweest en heb ook flink geshopt in alle bovenstaande winkels In het (verder superongezellige) winkelcentrum Forum des Halles zitten vestigingen van Petit Bateau, DPAM (kleine vestiging) en Okaidi. Hier niet zover vandaan zit een grote vestiging van Gap Kids op no. 9 boulevard Sébastopol en een groot filiaal van Du Pareil au Meme op 1 rue St Denis.

Mariola

Graine de ble

daar heb ik laatst Noord Frankrijk een halve winkel weggetrokken, betaalbaar en net zo leuk als die andere merken. Geen idee waar hij zit in Parijs.

toja

toja

20-05-2009 om 09:43

Okaidi in nl

okaidi zit ook in nl. Ik weet dat er een filiaal in Hilversum zit. Leuke winkel trouwens.
Groetjes Toja

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.