Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Parkeren bij Amsterdam arena

Ik ga volgende week zaterdag met mijn dochter naar het Kinderen voor Kinderen-spektakel in de AmsterdamArena.
Weet iemand wat de parkeerkosten zijn in/bij de Arena of heeft iemand een andere parkeertip?
groetjes, Sonja

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Nasha the first

Nasha the first

05-10-2008 om 15:27

nabij de Arena is een industrieterrein, daar wordt vrij veel geparkeerd en is gratis. Mijn man parkeert vaak bij de McDonalds als hij met zoon naar de Arena gaat, is hij ook snel weer weg. Is wel een klein stukje lopen dan.....

sonj@

sonj@

06-10-2008 om 10:29 Topicstarter

Bedankt en nog een vraagje

Nasha bedankt. We zullen vermoedelijk daarna wel bij de Mac gaan eten met de meiden (er gaat ook nog een vriendin met kinderen mee), dus daar parkeren is ook een goede optie.
Hoelang is het ongeveer lopen van de Mac naar de Arena ?(ivm tijdsplanning)
groetjes, Sonja

Nasha the first

Nasha the first

06-10-2008 om 18:30

Ongeveer

15 a 20 minuten, beetje afhankelijk van de snelheid waarmee je loopt. Het industrie-terrein is wel wat dichterbij, maar kan wel druk zijn met het wegrijden.

Biene M.

Biene M.

06-10-2008 om 19:41

Arena - mc donald's

Ik fiets dat stuk vaak en volgens mij is het ongeveer 2 kilometer.

Mac aan de spaklerweg?

Jullie bedoelen toch niet de Mac aan de Spaklerweg, bij de Gamma? Want die is een roteind van de Arena af, daar zou ik alleen aan beginnen als je vouwfietsen in de auto hebt.
Maar waarschijnlijk zit ik ernaast en is het een andere Mac (gek genoeg geen idee waar die dan zit).

Groeten,

Temet

Nasha the first

Nasha the first

07-10-2008 om 18:03

Temet

mijn man gaat vrij vaak naar Ajax, en dan parkeert hij altijd daar, volgens hem is het ongeveer 15 minuten lopen....dus zo ver kan het niet zijn

Marianne *

Marianne *

07-10-2008 om 20:54

Mac naast de ikea

Er wordt de Ikea vlak bij de Ikea mee bedoelt.

groetjes,
Marianne

Gewoon bij arena zelf parkeren

De MacDonalds is inderdaad een eindje weg. Ik denk dat het zeker 25 minuten lopen is met kinderen. Maar het KvK evenement is een evenement in een kleine setting. Dit houdt in dat het niet heel druk zal zijn (ong. 8.000 mensen) en dat je dus heel goed in de buurt van de ArenA kunt parkeren. Hiervoor kun je P2 aanhouden, dat is een groot terrein to de ArenA, of P4 en P6, dit zijn parkeergarages waarbij je heel dicht bij de ArenA geparkeerd staat.

Veel plezier!

Nasha the first

Nasha the first

08-10-2008 om 10:48

Iertje....

mijn man gaat altijd met zoon naar het voetballen....dus het is echt wel te doen met kinderen. Ook 8000 mensen kunnen een behoorlijke verstopping veroorzaken in de parkeergarage, die ook nog eens prijzig is.

Kosten en afstand

De kosten voor het parkeren zijn inderdaad niet goedkoop: € 12.00 per uur.

De afstand van de Mac naar de ArenA is 2 km. en het lijkt mij echt niet mogelijk dat je dat in een kwartiertje loopt. 5 km. loop je meestal per uur dus reken maar uit. En Nasha, ik voel me een beetje aangevallen door jouw toonzetting terwijl Sonj@ om informatie vraagt en die gewoon van mij krijgt. Net zoals dat jij informatie hebt gegeven.

In de HmH komen bijna elke avond 10.000 mensen en die veroorzaken geen verkeersopstopping. 8.000 man KvK t.o.v. 45.000 man bij een concert is wel een heel groot verschil. Mijn ervaring (en ik heb 8 jaar in de ArenA gewerkt) is dat er geen verkeersopstoppingen zijn na een klein evenement.

Ken uw stad

Kijk, nou kom ik vrij regelmatig in het Arenagebied en ook zo af en toe bij de Ikea, maar die Mac, die heb ik altijd over het hoofd gezien.

15 minuten lopen van die Mac naar de Arena zou inderdaad wel kunnen, maar dan moet je denk ik wel vrij stevig doorstappen.

Groeten,

Temet

liora

liora

08-10-2008 om 12:36

Ken uw tarieven

Parkeren bij de Arena kost niet € 12.00 per uur, maar € 12.00 per auto op een evenementendag.

Liora

Nasha the first

Nasha the first

08-10-2008 om 13:25

Iertje

ik val je niet aan, maar ik wijs er alleen op dat mijn man ook met een kind die weg aflegt. Het is dus best te doen, en 12 euro vind ik best een boel geld voor alleen parkeren, als Sonja naderhand bij de Mc-Donalds gaat eten, kan ze die 12 euro mooi daar besteden

sonj@

sonj@

08-10-2008 om 15:40 Topicstarter

Whow

12 euro voor een auto-plaatsje in de Arena garage. Wát een bedrag, belachelijk eigenlijk. Daar zullen "ze" een boel op verdienen.
De mac en 2 kilometer lopen weet ik niet of dat wat is met 3 kinderen "Mam, zijn we er al bijna". Het bedrijventerrein is wel dichterbij? Is dan evt. ook nog een optie.
Ach, we zien zaterdag wel. Raken vast onze auto wel ergens kwijt.
groetjes, Sonja

Nasha the first

Nasha the first

08-10-2008 om 17:10

Het bedrijventerrein ligt

eigenlijk tegenover de arena, dat is wel wat dichter bij inderdaad....overigens, als je wel bij de Mac parkeert, de kids zien de Arena liggen, ze kunnen dus zelf zien hoe ver het nog is ))

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.