Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Pasvorm pyjama waardeloos

Hebben jullie (dames) dat ook, dat pyjama's altijd zo'n beroerde pasvorm hebben? Vooral de broeken...die passen eigenlijk nooit gewoon om mijn heupen/billen. En dan heb ik het nog niet eens over de kwaliteit.

Wat is jullie favoriete pyjamawinkel/webshop, waar je wel goede pyjama's kunt vinden?

Ik draag een legging

Ik draag nooit pyama's. Wel bijv. een huispak; joggingbroek met shirt en vest.

Mijn dochter draagt pyjama’s van de Hema. Die koop ik wel een maatje groter omdat ze dat fijner vindt zitten (L ipv M). Zelf draag ik alleen een T-shirt en als ik opsta een joggingbroek en vest erbij.

Ik draag ook geen pyjama's, alleen nachthemden die lijken op lange t-shirts.

Ik draag ook nooit pyama's, waardeloos als je in bed ook nog een broek aan zou moeten.

Ik draag in de winter altijd pyjama's, maar alleen van badstof. En dat kun je bijna nergens meer krijgen. 2 Jaar terug bij de Aldi wat gevonden, maar die zijn me nu te groot dus zit al een aardappelzak (pech)

Nog een pyjamaloze. Ik houd van nachthemden. Er ligt één pyjama voor bankhangtijden, en die is merkloos van de Dirk, flanel met ruiten waar ik zelf een kantje langs heb gestikt.

ik heb ook een nachthemd, een superzachte natuurlijk  Ik heb wel 2 pyjama's in de kast, nieuw. Voor t geval ik een keer naar t ziekenhuis moet en ik ben erg lastig met stof, randjes, kantjes,merkjes etc dus toen deze bij de Aldi er waren heb ik er 1 gepakt. Om te voorkomen dat als ik een keer ziek ben dat ik dan ook iets aan moet waar ik helemaal gek van word.   Dochter wilde m ook, maar toen toch niet dus vandaar nu 2. De broek doe ik heel soms eens aan op de bank maar dan heb ik meestal gewoon mijn joggdenim spijkerbroek aan. Hij is zo wijd dat ik me er niet zo prettig in voel om zo rond te lopen.

Fortuona

Fortuona

14-02-2021 om 09:29 Topicstarter

Tsja, als ik zonder pyjama kon, dan deed ik het wel. Maar mijn interne kacheltje lijkt 's nachts te laag te staan, waardoor ik in bed gewoon lig te verkleumen zonder pyjama. 

Ik slaap ondertussen onder een winterdekbed en een verzwaringsdeken, met pyjama, sokken en een kussen op mijn voeten. Sinds de verzwaringsdeken hoef ik mijn slaapzak die tot -2 goed zou zijn, niet meer op mijn bed te hebben....

Ik ga maar eens kijken of ik een goed zittend joggingpak kan vinden, want met pyjama's lukt het niet.

Voor mij is het probleem dat bij pyjama’s altijd het shirt te kort is. Ik heb het opgelost door nachthemden te combineren met een joggingbroek of (sport)legging.

Lingeriezaken zoals Livera en Hunkemoller verkopen vaak los, dat was bij mij een prima oplossing. Ik wil altijd de broek kleiner dan het shirt. Graag in de opruiming, dan koop ik betere kwaliteit voor redelijke prijs. Ik doe dit ook met fleece huispakken. Ik doe er jarenlang mee, geen problemen met de kwaliteit. Het is wel wat vormloos maar ik ga er niet mee de straat op 

Fortuona, ik heb thermosokken en dat scheel echt heel veel. En fleecepyjama/huispak? Ik weet nog dat ik een keer bij Primark was en dat ze daar van die hele dikke pyjamas hadden. Amazon heeft wel badstof. Ik vond er wel meerdere als ik badstof pyjama intyp. Of een heren model en dan maat kleiner? Die zijn vaak wel langer qua lengte.

Of een electrische deken? 

Ik koop mijn pyjama's bij de HEMA. De broeken zitten heerlijk en zijn van een heel fijn zacht stofje. De shirts zijn te kort. Als ik die draag, dan draag ik er een hemd onder van Vero Moda. Dat zijn lekker lange hemden, ik draag ze dag en nacht.

Ik slaap in de winter altijd in een pyama. Bijna altijd van de primark. Kwaliteit en pasvorm is belabberd. Maar ze hebben vaak pyjama's met Bambi en die vind ik zo schattig 😂. Ik heb je vast niet echt geholpen, maar je weet in ieder geval dat je ze daar beter niet kunt kopen 😉

Ik slaap meestal in thermo-ondergoed met lange mouwen en lange pijpen. Heerlijk warm en precies pas.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.