Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Jessica O

Jessica O

03-04-2011 om 15:29

Polmanshuis utrecht

Binnenkort heb ik een afspraak staan bij het polmanshuis in Utrecht. Maar waar kan ik daar het makkelijkst in de buurt parkeren. Staat wel wat op hun site, maar om in te tikken in de navi is het wel makkelijk om een adres te hebben.
Of heeft iemand van jullie een andere tip? (gelieve niet met bus...)

Jessica

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Kijk even op de kaart

... had je dat al gedaan?
Het Polmanshuis ligt helemaal in het centrum van het centrum. Je kán niet makkelijk parkeren daar. Je kan rondrijden en bidden en smeken dat er een plekje vrij komt voor veel euro'tjes per uur. Het is allemaal middeleeuwse steegjes, eenrichtingsverkeer, doodlopend en/of busbanen daaromheen.

De enige parkeergarage die ik kan bedenken is de parkeergarage Springweg. Daarvoor tik je gewoon Springweg in je navi.
Op de website van Polmanshuis staat zelfs een wandelbeschrijving van die garage naar het restaurant, dus kennelijk is dat idd de enige garage die in aanmerking komt.

Goede reis!

Jessica O

Jessica O

03-04-2011 om 16:01

En...

is het ver lopen vanaf het station?
Heb nml geen flauw idee of dat te doen is? Maar als we met de bus zouden gaan moeten we dan zo`n ov kaart kopen ed, da`s ook zo omslachtig.

Jessica

ijsvogeltje

ijsvogeltje

03-04-2011 om 16:15

Jessica

Ik schat dat het een minuut of 10 lopen is vanaf het station. Daar ga je geen bus voor nemen... By the way: in Utrecht kun je gewoon nog met strippenkaart in de bus.

Jessica O

Jessica O

03-04-2011 om 16:22

Dan denk ik dat we het laatste stuk maar met de trein gaan, uitstappen bij utrecht CS en dan lopend naar het polmanshuis.
10 minuten is goed te doen.

Thanx.

Jessica

ijsvogeltje

ijsvogeltje

03-04-2011 om 16:33

Ik loop nogal hard

Beuk zoekt het grondiger uit dan ik, ik ga maar een beetje op mijn gevoel af En ja, ik loop nogal stevig door, ha ha.

Ijsvogeltje

je kent me, alles verantwoord geresearched... en ik wil vooral niet een OV-novice mies maken.

Als het ruim is gepland kan het meevallen.

maar het verlaten van Utrecht Centraal vind ik toch echt iets waarvoor je met gemak 5 minuten extra moet rekenen als iemand niet goed bekend is. En van dat laatste was ik maar even uitgegaan gezien de verwachting dat er "makkelijk geparkeerd" zou kunnen worden in de buurt van het Polmanshuis.

Dus ja, 10 minuten is zékur te doen!

Kari1

Kari1

03-04-2011 om 16:51

Nog een optie

Zeker als je met meerdere mensen gaat is met de auto gaan en parkeren in een van Utrechtse P&R's een goede optie. Welke je kiest is afhankelijk van welke kant je komt. Je kunt met je hele gezelschap (max. 5 pers. geloof ik) voor 4 euro heen en terug met Utrechts OV, en er gaan bussen genoeg. Allicht goedkoper dan voor iedereen een treinkaartje kopen.
Mijn dochter woont in een andere zijstraat van het Janskerkhof, als we daarheen gaan doen we dat ook altijd zo want parkeren is onmogelijk danwel niet te betalen.
Kari

Roosje Katoen

Roosje Katoen

04-04-2011 om 13:34

Parkeergarage

In de Kruisstraat zit een parkeergarage en bij het Griftpark (Grifthoek). Allebei zo'n 5 minuten lopen van het Polmans Huis.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.