Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Prachtig boek voor collega

ik zoek een mooi boek voor een collega, ze leest graag, maar ik weet zelf niks van boeken. Ze leest nu de 7 zussen en camino. Ze is een juf. Wat is jullie populaire boek.? Wat is een aanrader?

Smaken verschillen natuurlijk maar misschien een ander boek van Lucinda Riley? Zelf vind ik de boeken van Sante Montefiore ook mooi. 

wil je een boek geven om te lezen of een boek om regelmatig even iets uit op te pikken? Voor dat laatste kan ik De jongen, de mol, de vos en het paard aanbevelen. Men zegt dat het een kinderboek is, maar daar ben ik het niet zo mee eens. Het is een simpele verhaallijn, met mooie filosofische gedachten erin.
 
Ook het boek En elke ochtend worde weg naar huis steeds langer, vond ik om die reden erg mooi. Een gesprek tussen een kleinzoon en zijn dementerende grootvader, ook met mooie filosofische gedachten/uitspraken. 

Kikki39

Kikki39

05-11-2023 om 13:52 Topicstarter

ja, die had ik al gevonden. Maar ik denk toch meer een boek om te lezen. 

Nog meer tips?

Lucinda Riley heeft naast de 7 zussen ook een hoop andere boeken geschreven die erg goed zijn.

Camino is een thrillerr dus als ze ook van thrillers houdt;

Echoman - Sam Holland
Het verkeerde meisje - Angelique Haak
Alter Ego - Esther Verhoef
Een boek van Loes den Hollander, Jet van Vuuren, Arlidge, Lars Kepler, Nicci French zijn ook goed. Bewaar de bon voor het geval ze het boek al ( gelezen) heeft.

Het meisje op de rots, van Lucinda Riley. Maar boeken zijn echt heel persoonlijk en je weet niet wat ze al gelezen heeft en wat niet. Een boekenbon of ebook abonnement voor een (paar) maand(en) is ook heel leuk! 

Ga als een rivier van Shelley Read is een prachtig boek.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.