Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

draakje

draakje

14-04-2011 om 13:42

Prettige kapper in utrecht gezocht

Ik zoek een prettige (dames-)kapper in Utrecht, maar dan zonder muziekjes aan en vooral geen kapsters die meezingen (dus geen cosmo).

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Mijn fijnste kapper van utrecht

..zit aan de Staalstraat.
in Amsterdam.

Ik heb drie of vier Utrechtse kappers uitgeprobeerd die het niet zijn geworden. Kurz (2x), eentje bij het Lucasbolwerk, eentje in Lunetten. Oh ja Cosmo ben ik ook geweest. Een beproeving.

Daar zou ik dus allemaal niet heengaan. Als je haar hebt zoals het mijne. Dik, fijn, met slag.

mijn man vindt

mijn man vindt

14-04-2011 om 14:59

Losjes op de twijnstraat

vindt mijn man het best. Of eigenlijk de eigenaar daarvan: Tom (kapper, man, geen homo. Ze bestaan!). Ik ben er zelf nooit geweest, maar ik durf er heel wat om te verwedden dat er geen meezingmuziek aan staat. Ik ga gewoon in mijn eigen woonplaats (niet Utrecht, voor de duidelijkheid)

Lelietje van Dalen

Lelietje van Dalen

14-04-2011 om 15:26

Haarhoek op de voorstraat

Daar ga ik altijd heen: niet te hip, niet alleen heel jonge grietjes aan het werk, niet te duur en geen uren zitten wachten ( zoals ik wel eens bij de cosmokapper had)

Lelietje van Dalen

Lelietje van Dalen

14-04-2011 om 15:27

Sorry

Ze hebben wel muziek aan, maar ze zingen niet mee, volgens mij...,

draakje

draakje

14-04-2011 om 18:36

Dank!

Dank voor de adresjes, die ga ik uitproberen!
Bij Losjes ben ik een keer geweest, wel muziek aan maar niet onprettig, het zag er alleen zo alternatief uit dat ik bang was met een hanekam het pand te verlaten (niet gebeurd uiteindelijk). Kennelijk ben ik daar 'te oud' voor?

draakje

draakje

14-04-2011 om 18:49

Meer tips?

Voor meer tips houd ik me nog van harte aanbevolen, want m'n lijstje is nog klein.
Rodebeuk, ga jij nog steeds naar je oude kapper in A'dam, moet je niet eens inburgeren?

Draakje

Ja, na tig keer verknipt te zijn geweest trek ik weer naar de Staalstraat. Telkens de bv-periode die bij mij algauw 2 jaar duurde ben ik in U naar de kapper gegaan. Maar zodra het weer kon ging ik dan weer naar A. En de ziekte van mijn moeder ben ik 1 keer bij een ander geweest en daarna gewoon gewacht tot ik weer naar A kon.
Oh! Nu bedenk ik nog een tip. Die ander dat was de kapper van een vriendin die naar de kust is vertrokken en die óók naar haar oude kapper blijft gaan. In U. Bij die onderdoorgang naar de Springweggarage vanaf de Oude Gracht. Moet ik haar vragen hoe hij heette?

dihanne

dihanne

14-04-2011 om 20:31

Nieuw londen

Ik vind Nieuw Londen in de Zakkendragerssteeg (steeg aan Vredenburgplein) een prettige plek.

eenmanszaak, geen gedoe, maar wel heel goed knippen

groetjes
Dihanne

Yta Chalne

Yta Chalne

14-04-2011 om 20:48

Duur & goed

Niet goedkoop maar erg aardig, een goede kapster en in een prettige omgeving is 'Schaar in je haar' in de Lange Smeestraat. Een aanrader. Werkt uiteraard alleen op (ruim bijtijds gemaakte) afspraak.

Rafelkap

Rafelkap

15-04-2011 om 18:37

Draakje

Ha, dank! Wat adresjes. Ik probeer ze allemaal uit tot er een echt bevalt.
Rodebeuk: hoe je niet te vragen, ik denk dat ik er met je omschrijving wel kom.

draakje (Rafelkap)

draakje (Rafelkap)

15-04-2011 om 18:38

Oooow wat stom

hahahaha nou val ik door de mand, ik was dus draakje. Eigenlijk ook geen idee waarom ik een andere nick nam.

Jajamaarmaar

Er werken daar verschillende kappers, en je moet natuurlijk net die éne hebben. Je hoort nog wel van me, drakenkapje (gna)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.