Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

dibbie

dibbie

23-06-2015 om 13:10

priemende tepels

Hoe doen jullie dat? Mijn gemiddelde BH is niet in staat mijn doorstekende tepels in een Tshirt te verbergen, zelfs vaak niet als ik er nog een dun vest overheen aan heb. Ik vind het zo irritant, weet eigenlijk niet of ik dit altijd gehad heb en mij er nu pas aan erger...
Maar in ieder geval; wie weet een handige oplossing voor dit probleem?
IK snap dat voorgevormde BH al een stuk beter gaan, maar die vind ik niet altijd lekker zitten, heb best veel dunnere die verder wel mooi zitten.


bertje1

bertje1

23-06-2015 om 14:00

troll

grhm.l

bieb63

bieb63

23-06-2015 om 15:40

troll of niet

De beste remedie is een voorgevormde bh met voering. Take it or leave it

Ad Hombre

Ad Hombre

23-06-2015 om 15:57

bieb

Is geen trol, maar een bekende klacht van punttepelige dames. Ik persoonlijk vind dat ze er maar mee moeten leven. Mannen hebben ook wel eens van die problemen maar daar helpt dan weer geen BH tegen.

Mikke

Mikke

23-06-2015 om 16:05

Op zoek..

Op zoek naar een goed-zittende voorgevormde BH dus. Dat is toch echt de beste oplossing.

Tijgeroog

Tijgeroog

23-06-2015 om 16:32

Accepteren dat vrouwen tepels hebben, en dat die wel eens zichtbaar zijn. Maar dat geldt niet alleen voor de topicstartster, maar ook voor de maatschappij,

Rick

Rick

23-06-2015 om 17:10

zit dat niet in je hoofd?

Een BH, een shirt én een vestje en nog zie je je tepels? Zit dat niet meer in je hoofd? Je staat toch niet de hele dag met priemende borstjes op wacht ofzo?

Prik

Prik

23-06-2015 om 17:32

Ja hoor

Ik ben zeker weten geen trol maar ik herken het probleem. Mijn tepels staan altijd in de blije stand, dus ook met bh, hemdje, shirt en vest zie je ze nog. Dat wil ik niet dus ik koop alleen bh's met flinke padding.

blue

blue

23-06-2015 om 17:53

hier idem, al mijn hele leven last/plezier van. Op zich niet zo'n drama maar er zijn altijd mannen die vinden dat ze daar een opmerking over kunnen maken. Wat je ook kunt doen, in je BH zo'n cupje leggen wat voor borstvoeding gebruikt wordt om lekken tegen te gaan.

Kunnen we trouwens ophouden met dat snelle veroordelen met Troll, ik zie dat het laatste jaar wel heel snel voorbij komen. Leuk aks je een serieuze vraag hebt

bertje1

bertje1

23-06-2015 om 19:27

ok. geen troll

maar wel grappig
sorry.
ik zou zeggen: 'gevulde' cups. dus niet zo'n dun stofje.

dibbie

dibbie

23-06-2015 om 20:30

heeft iemand

wel eens van die plakdingen gebruikt? Er zijn van die ronde siliconenachtige plakrondjes om het probleem tegen te gaan, maar is dat niet vreselijk irritant op je huid?

En inderdaad, best irritant om voor troll uitgemaakt te worden, Bertje1. Ik was toevallig serieus joh.
En het is sowieso een damesprobleem. Dus vort, weg jij!

Ad Hombre

Ad Hombre

23-06-2015 om 20:56

Gezegend

Kom, puntige tepels zijn een zegen. Gemaakt om aan te sabbelen, voor je kind(eren) en voor je partner(s). Leer gewoon je er niet voor te schamen, iedereen heeft wel wat, maar meestal schamen we ons voor 'lelijke' dingen en puntige tepels horen daar niet bij. Ze zijn mooi, sensueel en op en top vrouwelijk en hooguit wat opvallend.

bieb63

bieb63

23-06-2015 om 21:48

haha Ad

Zo kun je het ook benaderen..... Klopt.
Maar voor TS: probeer wat uit aan paddings en zo als je er last van hebt.

Evanlyn

Evanlyn

23-06-2015 om 21:51

Heb ik priemende tepels?

Dat heb ik me nou nog nooit afgevraagd. Dat is zo leuk van een forum, je leert allemaal nieuwe dingen.

Hadewich

Hadewich

23-06-2015 om 22:50

Hm...

Dat je tepels niet meer mag zien is echt iets van de laatste 15 jaar ofzo. Daarvoor waren er amper of helemaal geen padded beha's dus zag je ze bij iedereen. Kunnen we daar niet gewoon naar terug? De pasvorm van gewone beha's vind ik ook beter dan padded.

En ik heb een paar weken terug gehoord dat behaloos in is deze zomer, yihaa!

Yeti

Yeti

24-06-2015 om 08:54

kan pijnlijk zijn

ik vind schurende T-shirts langs mijn blije tepels vaak pijnlijk. Alleen daarom al zijn de bh's met wat dikkere laagjes fijner.

Yeti

Yeti

24-06-2015 om 08:55

overigens

toen ik zwanger was, had ik last van een blije navel: vanaf de 6e week tot en met de 9e maand stak het ding uit. Dat viel enorm op, dus ging iedereen naar mijn navel praten ...

dibbie

dibbie

24-06-2015 om 13:57

die plakbh's

worden bij mij na een paar uur wat jeukerig?

Vogel

Vogel

24-06-2015 om 15:05

H&M

Verkoopt op de lingerie-afdeling nipple-covers, ziet er uit als siliconen. Ik vroeg me onlangs al af of daar vraag naar zou zijn. Ja dus....

Arawen

Arawen

24-06-2015 om 20:41

Ja hoor

Daar is vraag naar. En Ad en Bertje, het is echt verbazingwekkend (irritant) hoe mannen alleen nog maar op borsthoogte naar je kijken als ze tegen je staan te praten wanneer je er last van hebt.. Het trekt nu eenmaal (mannelijke) blikken en daar zit je als vrouw zijnde niet altijd op te wachten.
Ik draag alleen maar voorgevormde (padded) BH's. Omdat ze meer steun/vorm bieden (in grote maten) maar ook omdat naast die grote borsten niet ook nog eens (ongewenste) aandacht wordt getrokken door uitstekende tepels. Vooral in een T-shirtje. En zonder BH?? Mode of niet, maar no way gosee!

Ad Hombre

Ad Hombre

24-06-2015 om 20:50

Arawen

"Daar is vraag naar. En Ad en Bertje, het is echt verbazingwekkend (irritant) hoe mannen alleen nog maar op borsthoogte naar je kijken als ze tegen je staan te praten wanneer je er last van hebt.. Het trekt nu eenmaal (mannelijke) blikken en daar zit je als vrouw zijnde niet altijd op te wachten."

Niet altijd misschien, maar gezien de manier waarop sommige vrouwen zich kleden zou je vaak toch anders verwachten. Ik kende vroeger ook een meisje dat zich vzeer verleidelijk kleedde en als ze dan de aandacht kreeg waarom haar decollete vroeg, ging ze tegen anderen klagen over 'die mannen die maar naar je borsten kijken'. De mens zit soms merkwaardig in elkaar. (niet dat ik jou daarvan beschuldig natuurlijk)

Anno

Anno

25-06-2015 om 11:31

Even tussendoor, vlgs mij is Bertje

Een dame. Er gaan hier wel meer mannennamen rond waar ik een vrouw achter denk. Lastig praten is dat.

GS

GS

25-06-2015 om 12:08

Je snapt het nòg niet? De dames willen best een beetje extra aandacht van de man/er leuk en aantrekkelijk uit zien en leuk en aantrekkelijk gevonden worden. Ook al gebruikt ze hiervoor haar decollectee, ze wil aandacht voor háár (als totaal mens) en niet alleen haar decollectee. (en al helemaal niet van het verkeerd type man).
Dat jij dit meisje na jáááren hier nog ten tonele voert, spreekt boekdelen. too much dus!

Ad Hombre

Ad Hombre

25-06-2015 om 13:21

"Je snapt het nòg niet? De dames willen best een beetje extra aandacht van de man/er leuk en aantrekkelijk uit zien en leuk en aantrekkelijk gevonden worden. Ook al gebruikt ze hiervoor haar decollectee, ze wil aandacht voor háár (als totaal mens) en niet alleen haar decollectee. (en al helemaal niet van het verkeerd type man)."

Ik heb het over 'sommige' en 'vaak' waar jij het over 'de dames' hebt. Nou ben ik natuurlijk een (echte) man, dus is mijn inzicht in 'de vrouw' beperkt. Maar dat jij voor 'de dames' zou kunnen spreken is natuurlijk een even falikante misvatting als dat ik dat voor 'de mannen' zou kunnen.

"Dat jij dit meisje na jáááren hier nog ten tonele voert, spreekt boekdelen. too much dus!"

En welke boekdelen spreekt dat dan?

De betreffende dame was een nogal extreem voorbeeld, maar dezelfde dichotomie herken ik ook bij anderen. Vaak zenden ze hun uitdagende fysieke signalen vrolijk in het rond (echt veel meer dan mannen) maar ze willen alleen aandacht van de juiste.

Het is de vraag of dat waar is. Ze willen misschien wel aandacht van iedereen en het 'machtsgevoel' om een keuze te kunnen maken op wiens attenties ze wel of niet willen reageren. Ik begrijp dat best, maar doe dan niet alsof dat spelletje niet bestaat.

Evanlyn

Evanlyn

25-06-2015 om 13:58

Nou

er lopen ook wel mannen rond met een wel héle strakke broek. En nee, dan kijk ik niet allereerst diep in zijn ogen. Ben het dus wel met Ad eens. Er is een limiet aan het wenselijke gedrag dat je van mensen mag verwachten. Opmerkingen maken gaat natuurlijk veel te ver, maar je ogen heb je niet altijd onder controle (en niet in je zak).

niet de hele dag door

net na het wassen, of bij kou. Inderdaad helpt een stevige bh.

Als je je ergert aan priemende tepels moet je de dunne (bh)stofjes vaarwel zeggen of voortaan blouses dragen, dat scheelt ook, en andere kleding die wat losser zit.

Het is niet zo dat het 'vroeger' gewoon zichtbaar was zonder commentaar, vroeger waren bh's hele bouwwerken van stevig material en kant, daar was tepelzicht onmogelijk.

Mokka

Mokka

25-06-2015 om 14:03

Mannen die veel aan body building doen en dan ook buitenshuis shirts dragen, zo dun, alsof ze er opgespoten zijn. Tel daarbij op het hele veel te strakke broekje en je ziet dat sommige mannen net zo zijn als sommige vrouwen en omgekeerd.

Evanlyn

Evanlyn

25-06-2015 om 14:10

Mokka

Ik zie 'm zo voor me!

Hadewich

Hadewich

25-06-2015 om 16:21

Bromvlieg

Vroeger, in de jaren '70 en '80, waren de beha's gewoon van dunne stof dat je tepels echt zag zitten.

je hebt vroeger en vroeger

mijn vroeger kent van die voorgevormde kanten beha's. Niet padded, maar wel verstevigd, en veel kant. Herinner ik me van mijn moeder.

Hadewich

Hadewich

25-06-2015 om 17:17

Bromvlieg

Jouw vroeger is vroeger dan mijn vroeger...

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.