Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Carolien

Carolien

10-11-2008 om 16:09

Puzzelmat, is dat wat?

Je ziet ze wel eens in de winkel liggen, van die puzzelmatten die je op kunt rollen met je (onafgemaakte) puzzel erin. Ik heb ook wel eens gehoord van een of ander opblaasbaar ding waar je je puzzel in kunt bewaren.
Heeft iemand ervaring? Ik puzzel graag en het lijkt me een handige oplossing, maar of het werkt...?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tirza G.

Tirza G.

10-11-2008 om 16:36

werkt als een trein, als je het goed doet. Je moet binnen de lijntjes blijven die op de mat staan en zorgen dat alle stukjes het vilt raken, anders gaan ze schuiven. Maar het is echt superhandig.

Tirza

Vera*

Vera*

10-11-2008 om 16:51

Ander draadje

Er is volgens mij pas nog een draadje over geweest. De meningen zijn verdeeld.

Ja,

wij hebben een opblaasbare. Dat is een rol die je opblaast en er zit een mat aan vast. Lastig is dat je de rol dus steeds naast je hebt liggen. Maar daar kun je wel mooi de deksel van de puzzel tegenaan zetten.
Ik vind het wel een goede oplossing. Op een plank puzzelen is veel fijner, omdat die gladder is en de stukjes beter glijden. Maar een mat werkt goed, en als je hem goed oprolt blijven de stukjes liggen, ook als ze over elkaar heen liggen.

Ik vind het ook ideaal. Ik was ook heel sceptisch, maar het is een goed oplossing. Inderdaad puzzelt het lekkerder op een gladde ondergrond, maar dat went ook wel weer.
Groetjes Lied

ayla

ayla

11-11-2008 om 09:55

Nee

ik vind het dus niks, ik was iedere keer een half uur bezig de schade te herstellen want de helft viel eruit of ging van zijn plaats

Fijn

ik vond het wel fijn.
Oké, er waren wel eens wat stukjes los gegaan ofzo, maar over het algemeen bleef het erg goed liggen!!
En het neemt zo lekker weinig ruimte in, je kunt hem overal even neerzetten.
Echt een superuitvinding in mijn ogen!!

Carolien

Carolien

13-11-2008 om 09:58

Thanx!

Bedankt voor jullie ervaringen. Weet ik weer wat voor mijn verjaardag te vragen!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.