Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

cameron

cameron

19-10-2008 om 13:15

Ragebol schoonmaken

te zot voor woorden, maar ik heb snel stofslierten in mn huis en heb daarvoor een ragebol gekocht. (met de stofzuiger is het te zwaar).
Nou dat is een superding hoor...not.
Hij wordt plat waar ik in de hoeken heb gezeten en ik krijg de stofslierten er niet meer uit, ook niet met de stofzuiger; het zit er helemaal ingeweven zeg maar.
Wie heeft een oplossing voor dit mega probleem

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kaaskopje

Kaaskopje

19-10-2008 om 16:50

Vies

Ik vind het zo vies om die stofslierten er met de hand vanaf te halen. Dat is voor mij een reden om geen ragebol te kopen. Het zou wel beter zijn
Ik heb geen idee hoe je zonder ragebol en zonder stofzuiger in die hoekjes wilt komen. Kun je er met een bokkepoot bij? Of een afwaskwast?

Manon Bleijenberg

Manon Bleijenberg

19-10-2008 om 16:58

Met de tuinslang

Hallo,

Misschien dat het wel lukt als je de ragebol met de tuinslang of de hogedrukspuit schoonspuit. Nadeel is wel dat ie dan wel een paar dagen moet drogen maar dat is te plannen he
Groetjes,
Manon

Kaaskopje

Kaaskopje

19-10-2008 om 17:50

Bokkepoot

is een kwast waarme je kunt witten. Het zal wel te kort zijn voor waar je moet zijn.
Ik kijk niet zo vaak naar boven én ik zie niet alles even scherp, maar soms schaam ik me inderdaad kapot als mijn oog opeens op een vréselijke stofsliert valt. Als ik het zie heeft een ander het al veel eerder gezien...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.